Mærkeligt
Fra : Jasper Norman

Dato : 03-07-04 22:53

Hej.

Jeg har lige geninstalleret et par spil: NFS underground + Max Payne 2. Men
det mærkelige er, at når jeg forsøger at starte, går der nogle sekunder, og
derefter bliver jeg smidt tilbage til windows. Jeg har før spillet begge
spil på denne PC. Hvad kan det være? Jeg kører XP.

Mvh

Jasper

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-07-04 09:50

On Sat, 3 Jul 2004 23:52:47 +0200, Jasper Norman wrote:

> [...]
> derefter bliver jeg smidt tilbage til windows. Jeg har før spillet begge
> spil på denne PC. Hvad kan det være? Jeg kører XP.

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men har hørt at NFS skulle have
problemer med den danske sprogindstilling, så det kun vil starte hvis
computeren indstilles til en anden sproginstilling (tastatur o.s.v). Ved
ikke om det skal være en bestemt, eller om det overhovedet har noget på
sig, men var måske værd at prøve.

Fra : webhiker

Dato : 05-07-04 13:36

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Jeg tror Simon har lidt ret i hvad han siger. !
Det er det danske sprog som spillene ikke kan lide.
Det er 100% sikkert omkring - Underground - spillet........

Webhiker......

Fra : Fiskefjæs

Dato : 05-07-04 16:18

Hvad Max payne angår, så skal du ud og hente en patch der løser problemet.
Mon ikke det er det samme problem med det andet spil?

Ralph.

Fra : webhiker

Dato : 19-07-04 15:11

"Fiskefjæs" <Get@blowjob.now> wrote in

> Hvad Max payne angår, så skal du ud og hente en patch der løser
> problemet. Mon ikke det er det samme problem med det andet spil?
>
> Ralph.

Nej , Underground kræver ikke en patch , men derimod
at man ændre Dansk til Engelsk under sprog instillingen.
Max Payne ruller vist fint nok ifølge min nabo uden patch o.lign.
Måske den kunne være til gavn for nogen. !

Webhiker.......