Far Cry
Fra : jan larsen

Dato : 03-07-04 07:49

Er der nogle af jer som spiller Far Cry og som har en save fil fra den bane
hvor man løber i nogle gange hvor der strømmer gas ud fra nogle rør og som
skal lukkes af for at komme videre, det er der hvor man ender med at komme
ind i et rum med en forsker og en sikkerhedsvagt som skal skydes og når man
har gjort det og går hen til døren som fører ud i det store rum hvor 2
helikoptere sætter infantarister af og døren man kom ind af sprænger i
luften så der ikke er nogen vej tilbage.

Det er min nabo som ved en fejl har fået slettet sine save filer.

Jan Larsen
PS. min emailadresse er "fake" så jeg kan ikke modtage evt filer på denne,
lad os evt. aftale noget.

Fra : webhiker

Dato : 19-07-04 15:12

"jan larsen" <test@west.dk> wrote in

> [...]
>
> Jan Larsen
> PS. min emailadresse er "fake" så jeg kan ikke modtage evt filer på

Hvordan kommer man til at slette de saves. ?

Webhiker.....

Fra : jan larsen

Dato : 19-07-04 16:50

> Hvordan kommer man til at slette de saves. ?
>
> Webhiker.....

Spørg mig ikke.... man sidder vel og snork sover.

Fra : webhiker

Dato : 19-07-04 17:32

"jan larsen" <test@west.dk> wrote in news:O4SKc.210$1E2.170
@news.get2net.dk:

> Spørg mig ikke.... man sidder vel og snork sover.

Jeg kan godt hjælpe hvis det ikke er for sent. !
Jeg kan sende de nødvendige filer til - DK.Binaer.

Webhiker.........

Fra : jan larsen

Dato : 20-07-04 23:00

> Jeg kan godt hjælpe hvis det ikke er for sent. !
> Jeg kan sende de nødvendige filer til - DK.Binaer.

Tak for tilbudet, men jeg fandt et crack til spillet så han kunne hoppe hen
til banen hvor han var nået til.

Jan.

Fra : TexasFlood

Dato : 22-07-04 01:04

Hvilket crack kan hoppe til hvilken som helst bane ?

TF

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-04 23:08

TexasFlood wrote:
> Hvilket crack kan hoppe til hvilken som helst bane ?

Aner det ikke, men det skal nok være rimelig potente sager.
Du kan læse mere om det her:
http://www.whitehousedrugpolicy.gov/drugfact/crack/

Good luck.......!

-Sune