Delphi 4 Std. og Novell
Fra : Renè Rasmussen

Dato : 22-01-01 20:47

Hej.

Jeg sidder og roder med et par applikationer, som gerne skulle kunne lave noget filhåndtering
på et Novell netværksdrev.

Det ene program er lavet til automatisk at omdøbe nogle filer.
Problemet er at jeg bagefter ikke kan læse filerne.
Computeren melder der er fejl i filsystemet, og jeg kan heller ikke slette dem.

Det andet program - som er et pakkeprogram - kan kun læse mappernes indhold
hvis de ligger i roden af et netværksdrev.

Rettighederne er der vel ikke noget galt med, når Stifinder og Norton Commander klarer
både omdøbning og pakning fint.

Det får mig til at tænke på om man idet hele taget kan gøre disse ting
med Delphi 4 Std. eller om der skal større versioner til.

Mvh. Rene Rasmussen.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 23-01-01 09:52

Hej Renè

Alle versioner af delphi kan klare omdøbning af filer, så det er ikke her
problemet ligger. Du kommer nok til at ryste op med noget kode, hvis du skal
have hjælp.

Hilsen
Uffe