irriterende lille netværksproblem
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-05-01 12:08

Hej til alle!
Jeg har et lille, men alligevel ret irriterende problem med mit netværk.
Jeg har 4 enheder koblet sammen i et ethernet-netværk via Appletalk: G3,
PB 3400 , Perf. 6400 og en printer. Det fungerer sådan set fint.
Forbindelserne er OK, overførselshastigheder osv. er tilsvarende ok. Det
irrterende problem er, at hvis jeg eks. har arbejdet et stykke tid på G3
og skifter opgave, spinder alle maskiner på netværket op. dvs. harddiskene
begynder at køre og jeg kan se at der sker noget i netværket. Det er
formentlig noget med at systemt laver en hurtig søgning efter hvor det
aktuelle program ligger. Det er simpelthen pisseirriterende - er der noget
man kan gøre?

Frank Løkkegaard
'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemmingway: The Sun Also Rises