BB
Fra : Bænni

Dato : 25-07-04 16:31

Baby's Back alias Brian Byldkær alias Bjarne Brydeskrot alias Benjamin
Benbrokke alias Birger Bilos alias Børge Børnefræs alias Benny Bomstærk
alias BB alias Bæ9

siger:

DAW ALLE I SKINHELLIGE FÆHOVEDE. ER I DER?

Hvad så Andresen - er du stadig på med din idelige talestrøm - striks og
streng som altid?

Sidder du stadig og vogter gruppens dyd - fnis - be aware - Bænni' s back.

Sidst jeg var her var det hele ved at køre ad sporet - det må ikke ske - så
kommer man jo til at kede sig..........

BB

PS: Er jeg stadig i dit filter?

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 19:27

Bænni wrote:
> [...]
>
> Sidst jeg var her var det hele ved at køre ad sporet - det må ikke
> ske - så kommer man jo til at kede sig..........

nu har han selv holdt liv i gruppen fra sin bornholmske IP.

--
Jens

Er jeg bare havnet i glemmebogen?
Hvor surt kan det være
MvH Steen Johansen.
Som med al anden netikette, er der ingen "love"
OE Quotefix http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Ja fortsæt med snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak
snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak
snik-snak

Gerner

Fra : Bænni

Dato : 31-07-04 21:52

> nu har han selv holdt liv i gruppen fra sin bornholmske IP.
>
> --
> Jens

Ja, det er ikke mig der skal lægge en røget sild i dk.binaer - og heller
ikke en krølle-bølle-is

Kong Volmer