Scoop og triging.
Fra : Harald Mossige

Dato : 22-06-04 14:11

Eg har lånt meg eit storage-scoop,

Tetronix T912

Jeg er ikkje istand til å stilla inn trigerlevel, er der spesielle "trick"
for denslags?

HM

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-06-04 15:03

Goddag Harald

Den 22 Jun 2004 15:10:56 +0200 skrev Harald Mossige om Scoop og triging.
:

HM> Jeg er ikkje istand til å stilla inn trigerlevel, er der spesielle
HM> "trick" for denslags?

En "hil dig Maria" skulle gerne hjælpe... ;->

--
Venligst

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt?
http://www.nytestamente.org/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-06-04 15:07

"Harald Mossige" <haraldmnospam@hkabel.no> skrev i en meddelelse
> Eg har lånt meg eit storage-scoop,
>
> Tetronix T912
>
> Jeg er ikkje istand til å stilla inn trigerlevel, er der spesielle "trick"
> for denslags?

Nå, så er den gal igen med gruppeadresserne i din newsreader?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 22-06-04 17:06

I news:40d83cc0$0$241$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Anders Peter Johnsen følgende:

> Nå, så er den gal igen med gruppeadresserne i din newsreader?

Er den ikke det stort set hele tiden LOL

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 22-06-04 17:05

I news:40d82fe0$1@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

> Jeg er ikkje istand til å stilla inn trigerlevel, er der spesielle
> "trick" for denslags?

Ja! at du finder den rette gruppe at spørge i