tag på bibelskole
Fra : Ole Madsen

Dato : 17-06-04 15:09

Dette indlæg har jeg lavet på min side, men ønskede alligevel at dele det
her

-

IMB, Indre Missions Bibelskole
www.imb.dk

Det gav IMB mig

Da jeg fandt ud af at det var en god ide at komme på bibelskole havde jeg
aldrig regnet med at det ville gå så let, jeg må indrømme at jeg har nogle
psykiske problemer som gør at jeg måske har været lidt bange for om jeg
ville kunne klare det, og jeg har da også gået meget fra at være brændende
efter at komme afsted, til at være bange for om jeg nu også kunne klare det.
Men jeg må nok sige at Gud har smidt denne angst væk så det gør noget.

Jeg må sige at da jeg endelig kom på IMB, har det gjort en så stor
forandring i mit liv, mit bønsliv og samfund med Gud er blevet så meget
bedre, jeg føler jeg er blevet så meget udrustet og det er som om at noget
helt nyt er sket i mit liv, jeg har fået flyttet nogle grænser i mit indre
for samvær med Gud som gør at mit bønsliv også er kommet endnu mere over i
det daglige.

Jeg valgte menigheds linien, hvor jeg fik rig mulighed for at udfordre mig
selv ved at være aktiv i diskuttionerne og samtidigt høre om hvad andre
mente, "hjertet vokser ved at give ud", og det må jeg indrømme, det har
været en så berigende erfaring jeg har fået. Jeg har fået mit liv og
forståelser skærpet hvor de før ikke var så skarpe og fået nyt til det jeg
iforvejen havde set, jeg har fået noget at gå videre med i mit liv med Gud.

Mens jeg har været her har Gud simpelthen velsignet mit liv som aldrig før,
han har været så utroligt nær og svaret mig utroligt hurtigt når jeg har
haft noget at spørge om, jo stærkere mit samvær med Gud har været, jo
hurtigere kom også svarene. Aldrig har Gud talt SÅ meget til mig som han har
gjort mens jeg har været på IMB, han har givet mig visioner for hvad jeg
skal lave, om min fremtid, hvad han vil gøre i mit liv, hjulpet mig med
fællesskabet så jeg faldt godt ind, det har gået helt over al forventning,
ja bedre end det,

Ef 3,20
Men ham, som over al måde formår med sin kraft, der virker i os, at gøre
langt ud over det, som vi beder om eller forstår, v21 ham være ære i kirken
og i Kristus Jesus gennem alle slægterne i evighedernes evighed! Amen.
Jeg må sige at hvis du ikke ved hvad du skal med dit liv, så vælg IMB i 5
mdr, du vil simpelthen blive udrustet som aldrig før, og du vil få opleve
Guds velsignelse i langt højere grad end du måske ellers ville, du vil få et
nyt liv med Gud som du ikke havde før, du vil simpelt hen få et mere indviet
liv med Gud.

Jeg glæder mig til min fremtid med Gud, og se hvad han vil bruge mit ophold
til, jeg føler jeg er klar til noget meget mere end jeg var før, hvilke åbne
døre det fører med ved jeg ikke endnu, men jeg tror at der venter mig en
åben dør pga at jeg er blevet udrustet.

Det er mit ønske at du i rigt mål må opleve Guds kærlighed og velsignelse
til at vælge IMB, det er et valg som kan få stor betydning, og måske starten
til noget stort i dit liv.

Gud velsigne dig

Ole Madsen