Madonna skifter navn
Fra : Peter Risager

Dato : 18-06-04 21:18

.....til Esther!(*fnis*)

Der er såmend ikke noget galt med at hedde Esther, men det er da lidt
grinagitgt at skifte navn på grund af en tilknytnig til en underlig jødisk
trosretning!?

Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not
sure about the former." - Albert Einstein

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-06-04 08:25

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse
> ....til Esther!(*fnis*)
>
> Der er såmend ikke noget galt med at hedde Esther, men det er da lidt
> grinagitgt at skifte navn på grund af en tilknytnig til en underlig jødisk
> trosretning!?

Det er da ikke den 1. april i dag ???

Man skulle tro at det var løgn. Hun skulle bare lige vide hvor utjekket det
er at hedde Esther på Dansk

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Morten Guldager

Dato : 19-06-04 08:56

Sat, 19 Jun 2004 at 07:24 GMT Kim Larsen wrote
> "Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke den 1. april i dag ???
>
> Man skulle tro at det var løgn. Hun skulle bare lige vide hvor utjekket det
> er at hedde Esther på Dansk

For slet ikke at tale om hvor håbløst der er brande navnet Esther op
på niveau med Madonna. Jeg tror bestemt ikke det bliver gavnligt
for hendes karriere i Show Bizz.

Men hwa faen, mon ikke hun har knaster nok allerede....

/Morten

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-04 14:58

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er da ikke den 1. april i dag ???
>
> Man skulle tro at det var løgn. Hun skulle bare lige vide hvor utjekket

Hej Kim

Tja man kan jo sige det sådan. At jo ældre man bliver, jo mere bliver
tydelig bliver ens egen dødelighed. Når man begynder for alvor at værdsætte
livet, så er der så lidt af det tilbage.

M.V.H.....Benny..

Fra : Muldeberg

Dato : 19-06-04 16:25

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in

> "Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke den 1. april i dag ???
>
> Man skulle tro at det var løgn. Hun skulle bare lige vide hvor
> utjekket det er at hedde Esther på Dansk

Prøv at forklare det til Ester Brohus.
www.esterbrohus.dk hvis du ikke lige ved hvem hun er.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 19-06-04 17:28

Måske ikke ligefrem utjekket, det er jo meget normalt i den ældre generation
Men bestemt ikke passende til en dame som Madonna - undskyld - Esther

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-06-04 06:14

"Muldeberg" <nothing@heree.com> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in

> Prøv at forklare det til Ester Brohus.
> www.esterbrohus.dk hvis du ikke lige ved hvem hun er.

Det skulle jeg da gerne gøre.

Hun er en flot pige men navnet - helt ærligt - navnet - det er næsten lige
så sexet som de elendige oldenavne man giver de stakkels små unger nu om
dage (synd for dem når de bliver voksne - hvad har de egentlig gjort deres
forældre ). Selv om hun er en flot pige, hende, Ester Brohus, er hendes
musik nu røvsyg i mine øjne, undskyld ører, men det er så noget helt andet.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-06-04 21:44

> [...]

> Det er da ikke den 1. april i dag ???
>
> Man skulle tro at det var løgn. Hun skulle bare lige vide hvor utjekket det

En af de 2 piger fra Gammel Hellerup Gymnasium, som havnede ufrivilligt
på nettet nøgne, hedder Esther - og hun er den lækreste af dem....... og
hun ER lækker.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 21:46

Jesper Haaber Gylling wrote:

> En af de 2 piger fra Gammel Hellerup Gymnasium, som havnede ufrivilligt
> på nettet nøgne, hedder Esther - og hun er den lækreste af dem....... og
> hun ER lækker.

Det kan du da ikke skrive uden at smide et link...

/David

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-06-04 21:56

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Det kan du da ikke skrive uden at smide et link...
>
> /David

Duer din e-mail ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 21:59

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Duer din e-mail ?

Yep! :)

/David

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 21-06-04 23:21

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Yep! :)
>
> /David
Halloooooo...
Du kan da ik bare sende det til een uden at sende til os andre...

/Rasmus

Fra : Jacob E.

Dato : 21-06-04 23:33

Rasmus M. Jensen wrote:
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Halloooooo...
> Du kan da ik bare sende det til een uden at sende til os andre...
>
> /Rasmus

DOVNE HUND! 24 nanosekunder på Google - *BING*

Mvh Jacob

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 23:36

Jacob E. wrote:

> DOVNE HUND! 24 nanosekunder på Google - *BING*

Og så fandt du billederne? Link lige til din google-søgning, tak...

/David

Fra : Jacob E.

Dato : 21-06-04 23:44

David Rasmussen wrote:

> Og så fandt du billederne? Link lige til din google-søgning, tak...
>
> /David

Ahj, for fanden mand... det er da for pinligt hvis du/i ikke selv kan finde
dem?!

Jacob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-06-04 00:12

Uheldigvis faldt David Rasmussen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Det kan du da ikke skrive uden at smide et link...

http://unix.rulez.org/~calver/pictures/speedy/

Claus

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 22:06

In article <cb7pup$17ci$1@news.cybercity.dk>, nospamnews@tersgov.dk
says...

> Uheldigvis faldt David Rasmussen over tastaturet og skrev derved
> følgende:

> http://unix.rulez.org/~calver/pictures/speedy/

Hvem er Esther?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-06-04 23:46

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <cb7pup$17ci$1@news.cybercity.dk>, nospamnews@tersgov.dk
> says...

> Hvem er Esther?

Det er den lyse spinkle med krøllerne.

Du kan også se det på navngivningen af .jpgs

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Ralph

Dato : 19-06-04 09:35

> [...]
> Der er såmend ikke noget galt med at hedde Esther, men det er da lidt
> grinagitgt at skifte navn på grund af en tilknytnig til en underlig jødisk

Har lige hørt hende synge i radioen, der påstår hun at hun IKKE er religiøs.
Mener også at den sang hvor hun prøver at rappe er noget med at hun ikke
tror/er religiøs el.lign.?

--
venligst
Ralph

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-06-04 09:37

Ralph wrote:
> [...]
> Mener også at den sang hvor hun prøver at rappe er noget med at hun ikke

Kan hun ikke bare være ligegyldig?

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-06-04 19:33

On Sat, 19 Jun 2004 10:37:01 +0200, David Rasmussen

Helt og aldeles!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-06-04 23:59

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse
> ....til Esther!(*fnis*)

Det er jo ikke sådan med de 'kanere som ikke er tilfredse med deres navn,
der er jo også Roger Nelson som skifter navn fra tid til anden så man ikke
ved hvad han skal kaldes.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk