baggrunds stammen i "en dag tibage"
Fra : Jesper

Dato : 18-06-04 18:40

er det mugligt et sted at få musiken uden sange i en dag tilbage men nik og
jay??

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-06-04 11:34

Jesper (A.F.H@e-mail.dk) skrev følgende:
> er det mugligt et sted at få musiken uden sange i en dag tilbage men
> nik og jay??

Du kan selv klippe den ud... Jeg mener umiddelbart at der er rigeligt med
materiale at arbejde med.

- Martin

Fra : Jesper

Dato : 20-06-04 19:01

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan selv klippe den ud... Jeg mener umiddelbart at der er rigeligt med
> materiale at arbejde med.

hvordan gør man det??

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-06-04 21:30

Jesper (A.F.H@e-mail.dk) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan gør man det??

Brug et redigeringsprogram som f.eks. wavelab, soundforge, cooledit osv. og
klip alle de steder ud der ikke er sang/rap. Så stykker du alle bidderne
sammen i den rækkefølge du ønsker, og vupti! :)

Men det kræver jo at du sætter dig lidt ind i programmet.

- Martin