Lille "leg"
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-06-04 14:32

Det er efterhånden lang tid siden der har været en "leg" herinde, så nu
starter jeg en...

Den går ud på at skrive en linie/sætning fra en nogenlunde kendt sang.
Den mulige besvarer skal så prøve at gætte hvad sangen er, og derefter komme
med en linie selv.
Enkelt, og sikkert meget morsomt!

Det skal selvfølgelig hverken være for nemt eller for svært

Her kommer mit udlæg:

"Well for nine days/ a small moth has tried to escape"

God fornøjelse!

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : bettersexinc

Dato : 17-06-04 14:49

Mew - Behind the drapes

Men prøv lige denne her....

"it's only fair to die from cancer when your're old enough to say you're
old"

bsi

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 17-06-04 15:16

> "it's only fair to die from cancer when your're old enough to say you're
> old"

Den var nem. Kashmir - Gorgeous.

Prøv den her:

"The head of state has called for me by name, but I don't have time for him"

---Jacob---

Fra : Niels T

Dato : 17-06-04 15:32

"Jacob Ulrich" <oxygen@_fjerndette_oncable.dk> wrote in message
snip
> "The head of state has called for me by name, but I don't have time for
him"

Radiohead - Lucky

lidt trist sang, men vi prøver alligevel
"Betty Ford oh won't you be my valentine"

-Niels T,
århus

Fra : Staldfræser

Dato : 17-06-04 18:41

"Niels T" <FJernDETTEniels_t79@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Radiohead - Lucky
>
> lidt trist sang, men vi prøver alligevel
> "Betty Ford oh won't you be my valentine"

David Grey - we're not right

Jeg har en frisk idé - skal vi ikke kalde denne leg - at google............

:p

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-06-04 20:17

> David Grey - we're not right
>
> Jeg har en frisk idé - skal vi ikke kalde denne leg - at
google............

> :p

Jeg har en bedre idé - skal vi ikke aftale at man ikke snyder.. fx. ved at
bruge google - kan selvfølgelig ikke kontrollere det, men come on... jeg har
en mere, så legen ikke går i stå ;) :

"As my bones grew, they did hurt" - måske ikke vildt svær, men jeg ved
ikke...

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 18-06-04 06:42

> [...]
har
> en mere, så legen ikke går i stå ;) :
>
> "As my bones grew, they did hurt" - måske ikke vildt svær, men jeg ved

Nirvana - Serve the servants

Nu til en lidt anden boldgade

"I got 7 pictures of Buddha"

Mvh

Carsten

Fra : Martin Helbo

Dato : 18-06-04 07:17

"Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk.fjern> skrev i en meddelelse

> Nu til en lidt anden boldgade
>
> "I got 7 pictures of Buddha"

Bruce Springsteen - Mary's Place

Og en ny:
The sweet smell of a great sorrow lies over the land

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jens Rex

Dato : 19-06-04 17:59

Martin Helbo skrev:

>The sweet smell of a great sorrow lies over the land

Pink Floyd - Sorrow.

Lidt dansk:
"Vi nærmer os deadline med vanvittig fart..."

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-06-04 20:42

Jens Rex wrote:

> Pink Floyd - Sorrow.
>
> Lidt dansk:
> "Vi nærmer os deadline med vanvittig fart..."

C.V. - Ingenting og Festfyld.

"It's gonna be a glorious day! I feel my luck could change..."

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-06-04 20:53

David Rasmussen wrote:

> C.V. - Ingenting og Festfyld.
>
> "It's gonna be a glorious day! I feel my luck could change..."

Dumme mig... Jeg havde ikke set at "Lucky" allerede havde været oppe...

En ny:

"Stick your spoon in the wall
We'll slaughter them all"

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 21-06-04 10:23

> En ny:
>
> "Stick your spoon in the wall
> We'll slaughter them all"
>
> /0David

Tom Waits - November

Og den næste:

"Old timer who you gonna kill next"

MVH

Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 11:04

Morten Wulff Nielsen wrote:

> "Old timer who you gonna kill next"

Roger Waters - The Bravery of Being Out of Range

Damn, jeg havde også en masse Roger Waters citater klar, men de bliver
for nemme nu...

Ny:
Og kan du bruge mig til noget vil jeg være indforstået
med blot at redigere din scrapbog

/David

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-06-04 12:18

David Rasmussen wrote:

> Ny:
> Og kan du bruge mig til noget vil jeg være indforstået
> med blot at redigere din scrapbog

Mon den er inspireret af Poul Dissings (Shel Silverstein/Thøger Olesens)
Lad mig blive noget?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 14:32

Kim Ludvigsen wrote:

> Mon den er inspireret af Poul Dissings (Shel Silverstein/Thøger Olesens)
> Lad mig blive noget?

Det er muligt at den ene linje er, men ellers nok ikke.

/David

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 22:44

> Det er muligt at den ene linje er, men ellers nok ikke.
>
> /David

Legen er ligesom gået lidt i stå, så her kommer jeg igen med en forhåbentlig
grusom svær :)
Muhahaha

"One chance, learn how you're gonna change the habit of a lifetime my soul"

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Poul Erik

Dato : 21-06-04 23:48

On Mon, 21 Jun 2004 23:44:08 +0200, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>Muhahaha
>
>"One chance, learn how you're gonna change the habit of a lifetime my soul"
Enten er den ikke svær, eller også er det fordi, jeg har en kammerat
der er hel vild med "Jamiroquai". Nummeret er "Revolution".

Hvad med denne
"From acroos the greate divide
In the distance I saw a light
John Baptist walkin to me with the maker"

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 22-06-04 10:10

"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en meddelelse

> Enten er den ikke svær, eller også er det fordi, jeg har en kammerat
> der er hel vild med "Jamiroquai". Nummeret er "Revolution".

> [...]

Den hedder faktisk "Revolution 1993" ;)
Den stammer fra deres første album "Emergency On Planet Earth", der IMHO er
det allerfedeste fra dem. Bare ærgeligt at folk først fik øjnene op for dem
i 1997 med "Traveling Without Moving"

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Poul Erik

Dato : 23-06-04 09:23

Slet ingen????

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 24-06-04 17:27

Poul Erik <lindaa@mail.telecykel.dk> wrote in message news:<edfid0h8bf10bha9dnf554q53fa02bluok@4ax.com>...

> Slet ingen????
>
> Poul Erik
> Fjern cykel i adresse

Hvad mener du med slet ingen ? Rasmus har da svaret .
Mvh
Klavs.

Fra : Poul Erik

Dato : 24-06-04 18:13

On 24 Jun 2004 09:27:28 -0700, klaro@mailcircuit.com (Klavs Rommedahl)
wrote:

>Hvad mener du med slet ingen ? Rasmus har da svaret .

Jaaa, men var det så ikke min tur til at komme med en ny sang, hvilket
jeg gjorde i mei svar. Men vi kan da godt tage den igen.

"From acroos the greate divide
In the distance I saw a light
John Baptist walkin to me with the maker"

Hvem har lavet den og hvad hedder den?

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Jens Rex

Dato : 21-06-04 20:12

David Rasmussen skrev:

>Og kan du bruge mig til noget vil jeg være indforstået
>med blot at redigere din scrapbog

Det er C. V. Jørgensen igen, men jeg kan ikke lige komme i tanker om nummeret.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 22-06-04 04:50

Jens Rex wrote:

> Det er C. V. Jørgensen igen, men jeg kan ikke lige komme i tanker om
> nummeret.

Den Store Entertainer?

Ole Thomsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-06-04 09:40

Ole Thomsen wrote:

> Den Store Entertainer?

Jeg tror den hedder "Entertaineren", men ja :)

/David

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-06-04 05:48

David Rasmussen wrote:

> Jeg tror den hedder "Entertaineren", men ja :)

Fedt nummer.

Med fare for at få fansene på nakken vil jeg mene at det er fra hans
glansperiode

Ole Thomsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-06-04 08:08

Ole Thomsen wrote:

> Fedt nummer.

Meget.

> Med fare for at få fansene på nakken vil jeg mene at det er fra hans
> glansperiode

Jeg er enig, men han har haft mange glansperioder :)

/David