Kashmir Fans se her - Freebie
Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-04 22:57

Jeg har ryddet op herhjemme og fundet et par kashmir effekter.

Det drejer sig om et svedhånklæde med autografer fra alle medlemmer, og
en trommestik med asgers autograf på.

Jeg har intet at bruge det til og tror ikke det kan indbringe noget.
Men det er også synd at smide ud :)
Jeg vil derfor forære det væk til en her fra gruppen.
Hvis der er en der godt kunne tænke sig disse ting så skriv her i
gruppen og jeg sender til dig. Dog skal du selv betale porto og pakke.

Venlig Hilsen
Rune K. Jensen

Fra : -V-

Dato : 15-06-04 23:16

Rune Jensen wrote:
> Det drejer sig om et svedhånklæde med autografer fra alle medlemmer,
> og en trommestik med asgers autograf på.

Et *hån*klæde?!

Neder at have det hængende. Minder en om en dårlig oplevelse.

-V- ( )

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-04 23:54

-V- wrote:

> Et *hån*klæde?!
>
> Neder at have det hængende. Minder en om en dårlig oplevelse.

Hahahaha, ja ok klokken er mange :)

Rune Jensen

Fra : zcully

Dato : 16-06-04 00:08

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> wrote in message
> [...]
> Hvis der er en der godt kunne tænke sig disse ting så skriv her i
> gruppen og jeg sender til dig. Dog skal du selv betale porto og pakke.

Jeg kunne da snildt være interesseret....

/Zcully

Fra : Thomas

Dato : 16-06-04 04:47

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der er en der godt kunne tænke sig disse ting så skriv her i
> gruppen og jeg sender til dig. Dog skal du selv betale porto og pakke.

Det kunne da sagtens være noget til min Kashmir-samling

Mvh. Thomas E. Jensen

Webmaster på http://come.to/fjongkashmir

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-06-04 03:35

Hmm ok har lidt problemer med min newsreader. Så det kan godt være det
bliver en repost.

Lina var først på tasterne og jeg har sendt hende info omkring formodet
pakke og porto pris som jeg vil skyde til ca. 50,-
Hvis hun ikke vil betale eller ikke svarer inden længe går effekterne
til zcully som var nr. 2

Venlig Hilsen
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-06-04 14:42

Effekterne gik til Lina

Rune Jensen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-06-04 19:34

> [...]
> Hvis der er en der godt kunne tænke sig disse ting så skriv her i
> gruppen og jeg sender til dig. Dog skal du selv betale porto og pakke.

Jeg er villig til at betale lidt for at få det endda!!

/Rasmus

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-06-04 20:25

> Jeg er villig til at betale lidt for at få det endda!!
>
> /Rasmus

Desværre Rasmus, det er givet væk.

Venlig Hilsen
Rune Jensen