Mad ud af huset i Århus
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 18:44

Hej

Vi skal holde en fest, hvor der kommer ca. 30-40 mennesker. Vi har
besluttet os til at bestille maden udefra. Er der nogen der har gode
forslag eller erfaringer.

Deltagerne er i 30'erne. Det må gerne være buffet (mindre problemer
med serveringen . Stedet er Århus. Prisen er maksimalt 150 kroner
for forret og hovedret.

Vi har kigget lidt på Kokken og Jomfruen - men kan se at der er mange
forskellige opfattelser af lige netop dem og også hvilke afdelinger
der er gode.

Et andet sted vi har overvejet er Tortilla Flats i Mejlgade. Er der
nogen der har prøvet deres ud af huset buffet'er?

Mvh
Tina og Erik

Fra : Kim

Dato : 08-08-04 19:02

Prøv på www.e-take-away.dk

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-08-04 19:12

Erik <> writes:

> [...]
>
> Deltagerne er i 30'erne. Det må gerne være buffet (mindre problemer
> med serveringen . Stedet er Århus. Prisen er maksimalt 150 kroner

Jeg tror ikke matematisk kantine på Århus Universitet laver mad til
folk "uden fra huset", men prøv at ringe til dem alligevel. De laver
knaldgod mad. Det har det i hvert fald været de ca. 50 gange jeg har
spist mad fra dem.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 08-08-04 21:32

In article <u1xiho5x9.fsf@trinekc.dk>,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
> folk "uden fra huset", men prøv at ringe til dem alligevel. De laver
> knaldgod mad. Det har det i hvert fald været de ca. 50 gange jeg har

Sig mig, er det her dk.vittigheder? Eller er det for længe siden jeg
sidst har spist i mat.kant.?

-Lasse

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-08-04 06:41

"Lasse Hillerøe Petersen" <lhp+news@toft-hp.dk> writes:

> Sig mig, er det her dk.vittigheder? Eller er det for længe siden jeg
> sidst har spist i mat.kant.?

En ting er deres hverdagsmad, noget andet er deres festmad. Det synes
jeg faktisk altid har været godt. Både til fester og receptioner.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 20:16

<Erik> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Deltagerne er i 30'erne. Det må gerne være buffet (mindre problemer
> med serveringen . Stedet er Århus. Prisen er maksimalt 150 kroner

Jeg har gode erfaringer med Guldfisken i guldsmedegade. Jeg ved ikke om de
kan lave det til den pris, men prøv at høre ad. De har også vildtkød.
Mvh Tommy

Fra : Hauge

Dato : 08-08-04 20:34

Hejsa

<Erik> wrote in message news:bapch05n61dnp2ep1brs140o8f3gl1ede2@4ax.com...
> Vi skal holde en fest, hvor der kommer ca. 30-40 mennesker. Vi har
> besluttet os til at bestille maden udefra. Er der nogen der har gode
> forslag eller erfaringer.

Nu da alle madsteder i Århus nok alligevel vil blive nævnt her i denne tråd
(hvert enkelt sted, er nok det bedste), så er det nemmeste nok at bruge De
Gule Sider, eller læse i Århus Onsdag, der er et par sider om madsteder også
ud af huset.

/Hauge

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 09-08-04 08:34

<Erik> skrev i en meddelelse
> Hej

Jeg har gode erfaringer med Kvickly i Veri-centeret, både hvad angår
kvalitet og mængde.

Fra : Nette

Dato : 09-08-04 11:12

"Jørgen Flainard" skrev

> Jeg har gode erfaringer med Kvickly i Veri-centeret, både hvad angår
> kvalitet og mængde.

Det kan jeg tilslutte mig!!!

Nette

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 09-08-04 11:04

Erik <> wrote in news:bapch05n61dnp2ep1brs140o8f3gl1ede2@4ax.com:

> [...]
>
> Deltagerne er i 30'erne. Det må gerne være buffet (mindre problemer
> med serveringen . Stedet er Århus. Prisen er maksimalt 150 kroner

Jeg har yderst gode erfaringer med Freelancekokken v/ Steen Jensen,
Nordre Strandvej 119, 8240 Risskov. Tlf:26 91 37 13.

Jeg har både prøvet dem til mindre arrangementer og til større, hvor vi
netop fik buffet. Maden er spændende, italiensk inspireret og godt
tilberedt. Jeg vil tro det matcher jeres målgruppe fint.

http://www.free-lancekokken.dk/

--
Kasper Damkjær

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-08-04 12:46

"Kasper Damkjær" <spamtrap02@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har yderst gode erfaringer med Freelancekokken v/ Steen Jensen,

Den kan jeg tilslutte mig! Mine kolleger og jeg har brugt ham til de seneste
års julefrokoster og det har hver gang været rigtig god og spændende mad.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 11:38

Lige en tilbagemeldning.

Vi valgte at bestille hos Belli i Frederiksgade.

Vi valgte den billigste menu til 100 kr. og fik en virkelig god
oplevelse. Der var nok mad - ingen skulle gå sultne fra festen - og
den var meget god.

Vi fik også uden merpris lov til at bytte citronfromagen ud med en
spinattærte fra en anden menu.

Det blev leveret til tiden og det der skulle være varmt var meget
meget varmt. De fade, pastasalaten og bøffelmozzarellaen blev serveret
i var også flotte.

Alt i alt en meget god oplevelse. Kan anbefales.

Mvh
Erik