Etiopisk restaurant.. men hvor???
Fra : Peter Andersen

Dato : 08-08-04 08:42

Hvor finder man en etiopisk restaurant her i Danmark/Nordsjælland/København?

Jeg er blevet ret bidt af deres traditionelle mad som jeg har oplevet i
Afrika, men kan man finde noget lign. her i Danmark?

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Jette

Dato : 08-08-04 09:42

Peter Andersen <peterandersen@mespilus.dk> wrote:
> Hvor finder man en etiopisk restaurant her i
> Danmark/Nordsjælland/København?
>
> Jeg er blevet ret bidt af deres traditionelle mad som jeg har oplevet
> i Afrika, men kan man finde noget lign. her i Danmark?

På aok.dk kan man søge på køkkentype og dermed også land. Umiddelbart kan
jeg ikke se nogle restauranter der serverer etiopisk mad.

http://makeashorterlink.com/?M33F23FF8

Mvh Jette

Fra : Peter Andersen

Dato : 08-08-04 14:36

Jette wrote:

> På aok.dk kan man søge på køkkentype og dermed også land. Umiddelbart
> kan jeg ikke se nogle restauranter der serverer etiopisk mad.

Ja, det er jeg også kommet frem til så jeg tror desværre du har ret.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : martin

Dato : 08-08-04 16:18

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message
> [...]
--snip--

> Ja, det er jeg også kommet frem til så jeg tror desværre du har ret.
>
> --
> Vh. Peter Andersen

Jeg må desværre også bekræfte det - ingen etiopiske restauranter i København
pt. For omkring 5 år siden var der en på Enghavevej men den blev siden til
kebabgrill...

Martin

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-04 13:20

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message

> Jeg er blevet ret bidt af deres traditionelle mad som jeg har oplevet i
> Afrika, men kan man finde noget lign. her i Danmark?

FN-nødrationer?

--
-Jens B.

Fra : Peter Andersen

Dato : 08-08-04 14:35

Jens Bruun wrote:

> FN-nødrationer?

Hov hov!

De laver faktisk fremragende mad!!!

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-08-04 15:47

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message

> Hov hov!
>
> De laver faktisk fremragende mad!!!

Jamen så fortæl!

--
-Jens B.

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 09-08-04 15:32

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man en etiopisk restaurant her i
Danmark/Nordsjælland/København?

Jeg ved slet ikke hvad de serverer, men rent tilfældigt kørte jeg idag forbi
et sted der hedder "Africafé" - det ligger i Griffenfeldsgade. Du kan da
prøve at ringe og høre dem om de har etiopisk mad på menuen.

--
Mvh Mads

Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Peter Andersen

Dato : 09-08-04 18:29

Mads Thorning Pedersen wrote:
> [...]
> idag forbi et sted der hedder "Africafé" - det ligger i
> Griffenfeldsgade. Du kan da prøve at ringe og høre dem om de har

Æv... det er jo også atmosfærden der skal være der! folk der render rundt
med røgelse og og spiller på strengeinstumenter og smukke damer der
danser..... alt andet er utænkelig

Men tak for tippet...

--
Vh. Peter Andersen