steven seagal i belly of the best
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-08-04 12:40

er han lidt på rette spor igen?

efter out for a kill havde jeg lovet mig selv aldrig at se en seagal film
igen - men gav ham dog alligevel en chance mere
belly er da en langt bedre film end out for a kill - jeg ved det ikke siger
meget - tværtimod, jeg mener bare at han med belly viser lidt mere af sin
gamle stil hvor out for a kill nærmest var en parodi i mine øjne. seagal kan
ikke bære en film alene - der kræves en ok instruktør der kan få lavet
filmen ordentligt - out for a kill var ringe på alle poster. Jeg synes
bestemt ikke Belly er mesterværk, men dog en langt bedre film end out for a
kill... jeg synes iøvrigt at seagals egen kampstil er langt sejere end det
hans standin leverer i form af flyvespark etc. - hvem prøver de at narre? -
seagal er sej nok bare ved at kyle de andre rundt... nå, rart at se han
stadig kan underholde - der er dog langt til biograflærredet igen.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-08-04 13:00

On Sun, 8 Aug 2004 13:39:56 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>seagal er sej nok bare ved at kyle de andre rundt... nå, rart at se han
>stadig kan underholde - der er dog langt til biograflærredet igen.

ja nu så jeg denne film igår og den er da lidt underholdende og
kampscenerne er lidt bedre end de sidste mange andre han har lavet,
dog lagde jeg mærke til at de havde fået de nye moderne pistoler med
20-30 skud før man skal skifte magasiner =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : J

Dato : 08-08-04 13:15

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Hvem satan har 1301 DVD-film?!?!
Og så endda så mange gode - heldige asen

Jonas

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-08-04 16:17

On Sun, 8 Aug 2004 14:14:30 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
wrote:

>"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvem satan har 1301 DVD-film?!?!
>Og så endda så mange gode - heldige asen
>
>Jonas

En som ikke har noget liv =)
Nej jeg ryger ikke, har ingen bil eller andre store dyre laster, film
er min hobby, så egentlig har det ikke kostet mig mere end andre
bruger på sine hobbyer eller laster :)

Har en rimelig god indkomst (sammen med konen)
Før brugte jeg alle mine penge på at købe det nyeste pc grej, den tid
er slut kan stadig huske min P2 300 mhz full SCSi maskine med 17" til
knap 25.000 :)

Det skal siges at jeg meget sjældent køber R2DK film, og de fleste
asiatiske film koster jo ikke mere end en 30-40 kr stk så er portoen
også betalt (hvis man handler hos DDDHouse, KoreanDvds)
R1 købes hos pacific og Dvdsoon/import , der kan man få rigtig mange
gode film til små penge.
De film som koster mig mest er dem jeg køber hos Axel/Club Racoon, det
er selvfølgelig stadigt billigt.
har samlet ca 4-5 år men i de sidste 3 har jeg købt 90% af samlingen.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-08-04 18:35

> En som ikke har noget liv =)
> Nej jeg ryger ikke, har ingen bil eller andre store dyre laster, film
> er min hobby, så egentlig har det ikke kostet mig mere end andre
> bruger på sine hobbyer eller laster :)

samme her - jeg har dog meget langt til over 1000 film

> [...]
> Før brugte jeg alle mine penge på at købe det nyeste pc grej, den tid
> er slut kan stadig huske min P2 300 mhz full SCSi maskine med 17" til

min første pc - pentium 200 - 12000,-! - yikes.
har samlet selv siden.

> De film som koster mig mest er dem jeg køber hos Axel/Club Racoon, det
> er selvfølgelig stadigt billigt.

jeg køber stort set alt gennem axel.

nu har jeg fulgt mangen en debat hvor du er med i og du er som regel god for
fin information, men hvergang jeg ser dit navn kommer jeg til at tænke på en
debat hvor jeg ikke havde det for godt med en anden debattør og du kom med
en bemærkning til min modpart om at han skulle passe på ellers begyndte jeg
at true ham på livet, som jeg havde gjort dig engang - jeg spurgte til det,
men du svarede aldrig - jeg mener nemlig (ved) at jeg ikke kunne finde på at
true nogen på livet - jeg vil ikke rode op i noget gammelt vrøvl, men jeg
vil da gerne lige slå fast at du må have misforstået mig for en anden - som
sagt, det er ikke for at være idiot, men jeg kommer i tanke om det hvergang
jeg ser MA thats all - kan du ikke huske det så fair nok - måske er det bare
mig der er mærkelig

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-08-04 18:44

On Sun, 8 Aug 2004 19:34:35 +0200, "sniper_Nolight"
> [...]

>jeg ser MA thats all - kan du ikke huske det så fair nok - måske er det bare

Måske tager jeg forkert, men det var en som truede mig for en 3 år
siden da jeg havde en debat om lovligheden i at poste masser af Mp3'er
i dk.binaer.musik, det var fordi det var en vistnok transvetit som
floodede gruppen og jeg truede med bål og brand (msåke lidt dumt) men
derefter fik jeg en ubehagelig email fra en Sniper =)~
Jeg tog det ikke alvorligt, men da jeg så dit navn kunne det jo godt
være, men det forhåbentlig bare noget pjat man engang rodede sig ud i.
Jeg har været på andre forums for år tilbage, hvor debattene var meget
mere "blodige" og jeg skal da ikke prøve at fremstå som en engel, jeg
har da bashet mange med stærkt syn på kristendom i forskellige
chatroms på IRC, men det er efterhånden flere år siden og jeg har lært
at opføre mig bedre og styre mit temperament.
Men jeg kan staid lide at stikke lidt til de "kloge" i forskellige
debatter, specielt et par gamle gubber, som plejer at bruge denne
gruppe flittigt. :)
Nå du skal ike tænke mere på det, alt glemt og forgivet, hvis det var
dig, og det var bare en lille stikpille jeg brugte og undskyld, hvis
det har ødelagt din nattesøvn.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-08-04 19:15

> [...]
> floodede gruppen og jeg truede med bål og brand (msåke lidt dumt) men
> derefter fik jeg en ubehagelig email fra en Sniper =)~

jeg garanterer det ikke var mig.

> [...]
> Men jeg kan staid lide at stikke lidt til de "kloge" i forskellige
> debatter, specielt et par gamle gubber, som plejer at bruge denne

samme her - men ondskabsfuld ville jeg aldrig blive.

> Nå du skal ike tænke mere på det, alt glemt og forgivet, hvis det var
> dig, og det var bare en lille stikpille jeg brugte og undskyld, hvis
> det har ødelagt din nattesøvn.

jeg får da lukket øjnene - som sagt ved jeg det ikke var mig - jeg kunne
bare genkende dit navn og ville da lige høre.. anyways - det er længe
(husker heller ingen debatter ang. mp3 da jeg så godt som aldrig bruger
binaer grupper)

iøvrigt - jeg har lige installeret det dvd profiler der - er der ingen
mulighed for bedre billeder? - mine øjne bløder af at se på dem programmet
downloader.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-08-04 19:30

On Sun, 8 Aug 2004 20:15:08 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>iøvrigt - jeg har lige installeret det dvd profiler der - er der ingen
>mulighed for bedre billeder? - mine øjne bløder af at se på dem programmet
>downloader.

Der skulle være bedre billeder hvis man køber programmet. (som jeg
ikke selv har gjort endnu)

Fra : J

Dato : 08-08-04 20:07

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> iøvrigt - jeg har lige installeret det dvd profiler der - er der ingen
> mulighed for bedre billeder? - mine øjne bløder af at se på dem programmet
> downloader.

Som Thomas skriver skyldes det at den gratis version er kastreret. Den
kommercielle har billeder i høj opløsning og mange andre fordele, bl.a.
dedikerede servere kun til prof'erne, så det går en hel del hurtigere.
Prisen er så vidt jeg husker 25$.

Jeg er dog ikke den rette til at udtale mig, da jeg selv kun bruger den
gratis version.

Martin, er du der?

Jonas

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-08-04 20:16

On Sun, 8 Aug 2004 20:15:08 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

Jeg er nok bare forkert på den og som sagt det var flere år siden :)
Håber ikke jeg har trådt for meget i spinaten og undskylder meget.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-04 00:07

> iøvrigt - jeg har lige installeret det dvd profiler der - er der ingen
> mulighed for bedre billeder? - mine øjne bløder af at se på dem programmet
> [...]

Nu har jeg selv fået købt den "fine" udgave, men selv i fattigrøvsudgaven
kan man skifte billederne ud. Det tager godt nok lidt tid, men hvad? Jeg gik
ind på DVDOO eller axelmusic - især sidstnævnte har flotte scans. Kopierede
til udklipsholder med et højreklik på musen. Vendte tilbage til dvdprofiler,
højreklikkede på det grimme og lavopløselige billede og indsatte mit fine
nye. Prøv selv!

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-09-04 09:44

> [...]
> dvdprofiler,
> højreklikkede på det grimme og lavopløselige billede og indsatte mit fine

jeg er i fuld gang - godt råd.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-08-04 21:51

Morbid Angel wrote:

> [...]
> er selvfølgelig stadigt billigt.
> har samlet ca 4-5 år men i de sidste 3 har jeg købt 90% af samlingen.

Hvor i alverden gør du af alle de film??? Hardu en filmlade? Jeg
synes selv jeg begynder at få problemer med mine 50-60 styk..

Mikael

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-08-04 06:13

On Sun, 08 Aug 2004 22:50:39 +0200, Mikael Schøler
<QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor i alverden gør du af alle de film??? Hardu en filmlade? Jeg
>synes selv jeg begynder at få problemer med mine 50-60 styk..
>
>Mikael

har et stort skab med 4 lag film der ligger ca 1000 af dem, resten på
en væg med hjemmelavede hylder, har også en del stakket i et par høje
kommoder og nogle flydende rundt, har et "kontor" til alt dette, men
får nok snart pladsmangel.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-08-04 18:59

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem satan har 1301 DVD-film?!?!
> Og så endda så mange gode - heldige asen

Hej Nabo!

Hehe, jeg fandt lige din
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jxxxxgxxxxx

163 film! Du samler ikke så hårdt, som jeg troede

Men fede ting dér!

Jeg har sq alt for meget lort i min samling.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 08-08-04 20:04

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Nabo!
>
> Hehe, jeg fandt lige din
> http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jonasgaarde>
> 163 film! Du samler ikke så hårdt, som jeg troede
>
> Men fede ting dér!
>
> Jeg har sq alt for meget lort i min samling.
>
> --
> Mvh
>
> Jesper Nielsen
> aka
> Frodo Nifinger

Det er først fra nummer 160 at kronologien er på plads. Alle de første
tastede jeg bare ind alfabetisk, efterhånden som de kom ned fra hylden.
Det er for øvrigt sjovt hvor mange fejl der er i dvdprofiler's database.
Mange af mine film kommer op med en helt forkert titel eller er på et
mærkeligt sprog (Grand Canyon på spansk - Lord of the Rings på tysk?!?).
Sært.

Det er ellers meget fedt at have sådan en profil, ikke mindst fordi man så
kan få sig en "rigtig" signatur på dahf.dk med avatar og hele dynen. Jeg
bilder mig ind at det booster min street cred helt vildt

Det lave tal er hovedsageligt et udtryk for utilstrækkelig indtægt, men
*kunne* også skyldes at jeg har lige så meget bæ i samlingen som du, men
bare er for flov til at taste dem ind.
Jeg ser for resten ikke din profil noget sted. Kan du så se at komme i
sving!

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-08-04 06:36

> [...]
> bare er for flov til at taste dem ind.
> Jeg ser for resten ikke din profil noget sted. Kan du så se at komme i

Det er nok fordi du bruger mit navn istedet for mit handle mellemrum
skrives med %20

Det er såmænd ikke fordi DVDprofiler laver fejl, men til onlineprofilen
uploader man kun EAN-koden. Da koderne ofte bruges i flere lande, risikerer
man, at en tysker kommer først med at registrere koden. Derfor kan film ofte
være med tysk omtale. Rigtigt mange filmselskaber bruger dog nationale
EAN-koder.

Jeg er iøvrigt en ad få DVDprofiler brugere, der har købt programmet. Den
med billederne er go nok, og man får adgang til future releases, men jeg har
ikke oplevet større hastighed!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

PS: Jeg er misundelig på din Blade Runner! Jeg kan ikke finde den nogen
steder på DVD

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-08-04 07:56

http://www.axelmusic.dk/productDetails/085391268222

Fra : J

Dato : 09-08-04 19:25

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok fordi du bruger mit navn istedet for mit handle mellemrum
> skrives med %20

Øvkæj. Fundet! Du har da selv en del gode film, selv om der ganske rigtigt
også er en masse hakkelse imellem

> [...]
ofte
> være med tysk omtale. Rigtigt mange filmselskaber bruger dog nationale

Ja, men de burde da alle komme op på listen, så jeg selv kan vælge. Med
hensyn til "Der Herr der Ringe", så bad jeg den søge på disk-ID, fordi
EAN-koden kom op blank, og den tyske er altså det nærmeste jeg kunne komme.
Det samme gælder forørigt for "Grand Canyon" og et par til. Coveret til min
"Independence Day" er forkert o.s.v.
Der er sikkert en eller anden editerings-funktion, men så vigtigt er det nu
heller ikke for mig...

> [...]
> med billederne er go nok, og man får adgang til future releases, men jeg

Så er der løgn i min ven Martin's hals! Måske famler han bare efter en
undskyldning for at have spildt 25$

> PS: Jeg er misundelig på din Blade Runner! Jeg kan ikke finde den nogen
> steder på DVD

Den er ellers til at få hos Club Racoon, som Thomas skriver. Der er nu ikke
stort mere end filmen at misunde. Det er en af de allertidligste DVD'er på
planeten, og kvaliteten er desværre så som så (for at sige det pænt). Men du
skal da købe den alligevel. Man er ikke ordentlig filmfan uden!

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-08-04 14:21

> [...]
> dog lagde jeg mærke til at de havde fået de nye moderne pistoler med
> 20-30 skud før man skal skifte magasiner =)~

hehe - ja, jeg var tæt på at krumme tæerne af led da han ruller på den der
ufatteligt langsomme togvognsfætter-en og rammer samtlige badguys op til
flere gange med det ene clip der sidder i pistolen - det var dog rart med
noget godt blod.