Hero (extended)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-08-04 19:41

Nu kan jeg se at DDDhouse har Hero i en extended version...eller rettere to,
en på 150 min. og en på 180 min. Nogen der har en af de to versioner, og kan
løftet sløret lidt for hvad mere man kan forvente. Samt jeg synes det lyder
lidt vildt at den er klippet fra 150-180 min. og ned til ca. 90. Kan det
virkelig passe, havde godt hørt der skulle komme en extended, men havde hørt
noget om 10-20 min ekstra.

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-04 20:31

Brian, Rikke & Kristian escribió / skrev

> [...]
> fra 150-180 min. og ned til ca. 90. Kan det virkelig passe, havde
> godt hørt der skulle komme en extended, men havde hørt noget om

Det er en tastefejl. Ifølge
http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1003695045/section-
videos/did-2/code-c/version-all/ er den 108 minutter lang.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-08-04 23:01

> Det er en tastefejl. Ifølge
> http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1003695045/section-
> videos/did-2/code-c/version-all/ er den 108 minutter lang.

Korrekt, DDD-House har vist regnet dokumentarprogrammet med, der henholdsvis
er på 30 og 60 minutter alt efter hvilken DVD man vælger.

Men vent og se om der ikke kommer en anden udgave senere i f.eks. Hong Kong.
På Kina udgaverne er der et firmalogo der popper op hvert femte minut og
billedekvaliteten er ikke noget at råbe hurra for.

http://207.136.67.23/film/DVDCompare3/hero.htm

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-08-04 06:27

Ole Kofoed escribió / skrev

> [...]
> Hong Kong. På Kina udgaverne er der et firmalogo der popper op
> hvert femte minut og billedekvaliteten er ikke noget at råbe hurra

Ærgeligt. Jeg har 99 minutters versionen fra HK, og den er superflot og
har endda dts es 6.1 - lækkert.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 06-08-04 08:40

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> På Kina udgaverne er der et firmalogo der popper op hvert femte minut og
> billedekvaliteten er ikke noget at råbe hurra for.

Okay så venter jeg lidt

Fra : Tim Christensen

Dato : 06-08-04 08:51

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Nu kan jeg se at DDDhouse har Hero i en extended version.

Kvaliteteten af denne udgivelse er ikke speciel god se evt:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9652&start=30

Mvh

Tim

Fra : J.O.H

Dato : 11-08-04 08:35

En lille note ... i USA kommer den først i biograferne d. 27 aug i år.
En film fra 2002! Der er åbenbart langt mellem USA og Kina.

JOH

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-08-04 13:34

"J.O.H" <johaarup@@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En lille note ... i USA kommer den først i biograferne d. 27 aug i år.
> En film fra 2002! Der er åbenbart langt mellem USA og Kina.

Jeg synes det er et plus at den overhovedet bliver vist derovre. Nogle
'fremmede' film er så gode at de overlever en umiddelbar premieremani. For
et stykke tid siden så jeg i biffen en ting kaldet 'The Warrior', noget som
jeg syntes var en fremragende indisk spaghetti-western (jeg ved det, det
lyder sært???), hvorefter jeg fandt ud af skidtet var tre år gammel!
Jeg synes også det er et endnu større plus at en film som 'Osama' blev en
succes i både Europa og Nordamerika. Det manglede sgu også bare.