Lidt OT: Rabatlinks til CD-wow
Fra : Devast8or

Dato : 04-08-04 23:32

Hej med jer,

Er der nogen af jer der ligger inde med nogle rabatlinks til CD-wow der
virker? Det bedste jeg har fundet var 50p, men er der nogle bedre i
øjeblikket?

TIA

Devast8or

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-04 06:32

Devast8or escribió / skrev

> Hej med jer,
>
> Er der nogen af jer der ligger inde med nogle rabatlinks til
> CD-wow der virker? Det bedste jeg har fundet var 50p, men er der
> nogle bedre i øjeblikket?

jeps:
<http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-
85600-58860-70547-36140>

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Devast8or

Dato : 05-08-04 07:35

Lars Hoffmann wrote:
> Devast8or escribió / skrev

> jeps:
> <http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-
> 85600-58860-70547-36140>

Tak, men jeg synes ikke helt det virker. Prisen er den samme hvadenten jeg
bruger linket eller selv skriver adressen i browerseren som normalt. Eller
er det bare fordi at den først trækker fra ved selve købet? (hvor meget
skulle den trække fra)?

Eller kan det have noget at gøre med at det er musik jeg vil have og linket
kun gælder film?

Devast8or

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-04 07:47

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote

> [...]
> er det bare fordi at den først trækker fra ved selve købet? (hvor meget

Den trækker 1 pund fra ved den første DVD du fylder i din kurv. Jeg må
indrømme at jeg ikke ved om det virker med CDer. Du skal nok sikre dig
at du åbner linket i en ny browser, således at der startes en ny session
fra linket og ikke fortsætter fra en eksisterende session.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Tim Christensen

Dato : 05-08-04 10:50

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> at du åbner linket i en ny browser, således at der startes en ny session
> fra linket og ikke fortsætter fra en eksisterende session.

Prøv www.cd-wow.com/burton giver -1.5 på de fleste film. Det kan
kombineres med en voucher for en total på -2.

Mvh

Tim

Fra : Devast8or

Dato : 05-08-04 21:30

Tim Christensen wrote:

> Prøv www.cd-wow.com/burton giver -1.5 på de fleste film. Det kan
> kombineres med en voucher for en total på -2.
>
> Mvh
>
> Tim

Cool, den virker med musik. Og den ekstra voucher på 50p har jeg jo liggnde
i min mailboks :)

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 05-08-04 21:30

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> at du åbner linket i en ny browser, således at der startes en ny
> session fra linket og ikke fortsætter fra en eksisterende session.

Har prøvet det, men det virker desværre kun på film, ikke musik. Men jeg vil
da huske det næste gang jeg skal have film :)

Devast8or

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-08-04 08:04

http://www.kjaerland.dk/DVD/

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten DH

Dato : 05-08-04 10:21

> http://www.kjaerland.dk/DVD/

Det er jo ikke mindre end absurd - jeg lavede en søgning på Johnny To's
Running out of time... billigste sted DKK 56.25 - dyreste sted: DKK 96.58...

Den billigste pris forudsætte så et rabatlink på 2 GBP - hvordan finder jeg
det? Klikker jeg direkte på linket søgemaskinen finder er der ikke trukket
rabat...

Hmm jeg er relativ ny kunde hos CD Wow; men jeg fatter simpelthen ikke deres
politik - du kan finde den samme film 15 forskellige steder til 15
forskellige priser og så kan du Google dig frem til yderligere rabat...
forstår sgu ikke ideen i det - ville da være lettere hvis alle kunder kom
ind samme sted og så valgte valuta og fik samme pris ?!?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-08-04 11:20

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev:

> [...]
> sted: DKK 96.58...
>
> Den billigste pris forudsætte så et rabatlink på 2 GBP - hvordan

Den findes vist desværre ikke længere. Søgemaskinen er udviklet af en
bruger på http://www.dahf.dk hvor det også er blevet kommenteret, at
2GBP voucheren ikke findes men nogen bruger 1,5GBP rabatlink samt en
0,5 pund voucher selvom dette formelt ikke er tilladt jvf. CD-Wows
forretningsbetingelser og derved opnås rabatten på 2 pund.

> Klikker jeg direkte på linket søgemaskinen finder
> er der ikke trukket rabat...

Nej så skal du bruge de rabatlinks, der er henvist til på siden.
Søgemaskinen laver en søgning på de forskellige servere og .com .net
mv. sider hvorved man kan se om det er billigst at bruge .com siden med
et rabatlink eller at købe via .net siden.

> [...]
> yderligere rabat... forstår sgu ikke ideen i det - ville da være
> lettere hvis alle kunder kom ind samme sted og så valgte valuta og

Nej det virker lidt halvskørt men er måske et resultat af deres
forretningsmodel, der formentligt er lidt speciel for at komme udenom
InfoSoc-direktivets forbud mod kommerciel import af region 1 skiver.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-04 20:15

Morten Bjergstrøm escribió / skrev

> http://www.kjaerland.dk/DVD/

Skam dig, du har lige kostet mig en 100€ seddel, da jeg jo blev n´d til
at foretage et par impulskøb til de priser

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-08-04 20:28

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> Skam dig, du har lige kostet mig en 100€ seddel, da jeg jo blev n´d
> til at foretage et par impulskøb til de priser

.... som du forhåbentligt bestilte enkeltvis da rabatlinket kun virker på
den første dvd som man lægger i kurven

--
Jesper Lund

Fra : Devast8or

Dato : 05-08-04 21:31

Morten Bjergstrøm wrote:

> http://www.kjaerland.dk/DVD/

Jeps, den kender jeg men det link der skulle give de to punds rabat funker
ikke.

Devast8or

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 06-08-04 09:18

> Jeps, den kender jeg men det link der skulle give de to punds
> rabat funker ikke.

Korrekt. Du kan til gengæld forsøge dig med £1,5 link + voucher. Du
risikerer dog, at CD-Wow sletter din ordre, da det er mod deres
betingelser at bruge begge dele samtidig

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Devast8or

Dato : 06-08-04 14:43

Morten Bjergstrøm wrote:

> Korrekt. Du kan til gengæld forsøge dig med £1,5 link + voucher. Du
> risikerer dog, at CD-Wow sletter din ordre, da det er mod deres
> betingelser at bruge begge dele samtidig

Ok. Den voucher jeg har fået er i form af et link så den kunne ikke bruges
sammen med andre af de rabatlinks der er kommet her i tråden. Men så har jeg
den da til næste gang :)

Devast8or

Fra : N/A

Dato : 06-08-04 14:43