KILL BILL 1
Fra : Yildizhan

Dato : 04-08-04 23:08

Hvad sker der med CD-WOW for tiden. Nu har de lavet om på deres hjemmeside
og tilbyder ikke Kill Bill 1 REG1 til 9.99 pund. Hvor kan man ellers få den
billigt ??

På forhånd tak

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-08-04 01:47

www.dvdpricecheck.co.uk

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-08-04 02:11

Yildizhan <yildizhan@XXXishoejby.dk> wrote:

> Hvad sker der med CD-WOW for tiden. Nu har de lavet om på deres
> hjemmeside og tilbyder ikke Kill Bill 1 REG1 til 9.99 pund.

De har vel bare udsolgt af R1. Til gengæld kan du købe R2 til 13.99
pund. R1 kommer sikkert igen, men det er ikke sikkert at prisen bliver
den samme som før.

Det betaler sig ofte at være hurtig hos cd-wow, da deres priser ændrer
sig hurtigt og deres lagre er ikke uendeligt store (specielt ikke til de
gode priser). Jeg købte for eksempel Kill Bill R1 til 6.99 pund for ca.
en måned siden...

Denne side er din ven hvis du vil følge cd-wow's priser
http://www.kjaerland.dk/DVD/

--
Jesper Lund

Fra : Taba

Dato : 05-08-04 10:25

> Denne side er din ven hvis du vil følge cd-wow's priser
> http://www.kjaerland.dk/DVD/

Det er sataneme en god side Mange tak

/Taba

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-04 09:12

"Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> wrote in message

> Hvad sker der med CD-WOW for tiden. Nu har de lavet om på deres hjemmeside
> og tilbyder ikke Kill Bill 1 REG1 til 9.99 pund. Hvor kan man ellers få den
> billigt ??

Hvorfor vil du ha fat i reg1 versionen?

Kill Bill kommer i en samlet udgave engang indenfor den nærmeste
fremtid.
Hvis du endelig vil ud og købe KB1 så anskaf dig den længere japanske
udgave ohvor S/H sekvensen er i farver og anime sekvensen er forlænget.
Under alle omstændigheder vil jeg da anbefale at udvise en smule
tolmådighed og fange den samlede udgave når de engang udkommer.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann