Delphi 4.0 virker ikke ???
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-01-01 12:53

Ja dav..

Jeg har installeret Win ME igen. " Det skal jo til en gang i mellem"

Delphi har virket før, også under Win ME, men nu siger den ( ICON IMAGE IS
NOT VALID), og så starter den op.
Men Form vinduet mangler. ?????
Hvorfor nu det, jeg har prøver at uninstall og installerer igen, det hjalp
ikke.
Er der nogen der har samme problem.
Det er den ver. der kom på Alt Om Data!

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 21-01-01 19:21

Just as I expected, "Hans Nikolajsen" <jadav@mail1.stofanet.dk> came
up with this:

>Delphi har virket før, også under Win ME, men nu siger den ( ICON IMAGE IS
>NOT VALID), og så starter den op.

Sounds strange...

>Men Form vinduet mangler. ?????

Prøv at se lidt i View menuen, se om du kan finde noget med Forms list
eller sådan.

>Hvorfor nu det, jeg har prøver at uninstall og installerer igen, det hjalp
>ikke.

Hvis det (som det lyder) er et problem med et ugyldigt ikon (som den
skal vise i en Form), så kan jeg ikke lige se hvorfor. Måske er din CD
defekt?

>Er der nogen der har samme problem.

Ikke her...

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)