Filmquiz?
Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 01-08-04 12:33

Hej filmfolk.

For en ca. 1½ måned siden var der en fyr der lavede et indlæg hvor han
linkede til sin nye filmquiz (som han sendte ud til flere grupper, hvilket
s'føli affødte en diskussion om det var spam eller ej).

Jeg havde nu god fornøjelse af quizzen, men har nu glemt adressen, og kan
ikke finde indlægget igen. Nogen der kan hjælpe?

(Quizzen var lavet efter et system hvor hvert spørgsmål havde en
sværhedsgrad der afgjorde hvor mange poinyt man kunne vinde og tabe ved at
svare rigtigt eller forkert på det pågældende spørgsmål. Sen naturlige
grænse var vistnok 30.00 point)

Mvh. Piotr

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-08-04 13:06

On Sun, 1 Aug 2004 13:32:58 +0200, "Piotr Duda-Dziewierz"
<dziewierz@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sværhedsgrad der afgjorde hvor mange poinyt man kunne vinde og tabe ved at
>svare rigtigt eller forkert på det pågældende spørgsmål. Sen naturlige

http://movie.q-u-i-z.com/index.php

Jeg kan se, jeg er røget ned på andenpladsen, mens jeg har været på
ferie. Det må jeg jo se at gøre noget ved.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 01-08-04 15:17

> [...]
>
> Jeg kan se, jeg er røget ned på andenpladsen, mens jeg har været på
> ferie. Det må jeg jo se at gøre noget ved.

Tak skal du have Niels, nu er der lidt spas til pauserne :)

Mvh. Piotr

Fra : J

Dato : 01-08-04 18:11

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> http://movie.q-u-i-z.com/index.php
>
> Jeg kan se, jeg er røget ned på andenpladsen, mens jeg har været på
> ferie. Det må jeg jo se at gøre noget ved.

Andenpladsen? Respekt!
Efter en halv time måtte jeg nøjes med en ranking på 66.
Og jeg som gik her og troede jeg var god...

Jonas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-08-04 18:29

On Sun, 1 Aug 2004 19:10:53 +0200, "J" <albuerumminusspam@hotmail.com>
wrote:

>Andenpladsen? Respekt!
>Efter en halv time måtte jeg nøjes med en ranking på 66.
>Og jeg som gik her og troede jeg var god...

Tak. Nu ligger jeg på førstepladsen igen, men det tog mig også seks
timer. Det er dælenduleme en svær quiz.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : J

Dato : 01-08-04 18:37

> Tak. Nu ligger jeg på førstepladsen igen, men det tog mig også seks
> timer. Det er dælenduleme en svær quiz.

SEKS timer? Av!
Nå.... i det mindste hænger du da ikke på gadehjørnet og ryger cigaretter og
fløjter efter pigebørn sålænge

Jonas

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 02-08-04 13:35

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> SEKS timer? Av!
> Nå.... i det mindste hænger du da ikke på gadehjørnet og ryger cigaretter

Vi er jo også nogen der spiller uden hjælpemidler :P
for mig forsvinder Quiz elementet lidt, når man skal stresse med at finde et
svar på google eller andet...

Det betyder til gengæld at jeg for tiden holder mig stabilt omkring de
11.000 p. :(

Piotr

Fra : BettinaP

Dato : 03-08-04 10:14

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> wrote in message

> [...]
et
> svar på google eller andet...
>
> Det betyder til gengæld at jeg for tiden holder mig stabilt omkring de

nu har de jo også fixet den, så man ikke bare kan copy-paste over i
imdb...irriterende hehe
(nu kommer jeg nok aldrig over de 17799 der er min højeste score)

BettinaP