Glimrende film som nogen spå vil vinde en ~
Fra : PerX ...

Dato : 29-07-04 21:25

For bedste møtrikker!

(Kræver man så tv2 nyhederne kl 22 i dag ;)

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 30-07-04 06:07

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>(Kræver man så tv2 nyhederne kl 22 i dag ;)

Morsomt, især fordi det kom så tørt. Under rulleteksterne kunne man se
de var ved at flække af grin.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-07-04 06:20

On Fri, 30 Jul 2004 07:07:21 +0200, Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk>
wrote:

>Morsomt, især fordi det kom så tørt. Under rulleteksterne kunne man se
>de var ved at flække af grin.

Hm, desværre er lige det indslag ikke med i online-udgaven...?
http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/Nyhederne

(omend man kan høre Jes nævne "..bot" i starten af afmeldingen)

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: te (og ikke the)

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 10:11

Lars Kim Lund wrote:

> Morsomt, især fordi det kom så tørt. Under rulleteksterne kunne man se
> de var ved at flække af grin.

Fortæl, fortæl!

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 30-07-04 10:16

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Fortæl, fortæl!
>
> /David

Jeg har ikke selv set det.... men kunne gætte på at snakken går på I
Robot...

"som vil vinde en -Robert- for bedste møtrik" ?

Mvh. Martin

Fra : Morten Clausen

Dato : 30-07-04 14:02

Filmen ser fed ud, men stadig kan man se hvor kort et stykke man er nået i
at få computer-grafik til at se realistisk ud.

Mvh Morten

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 30-07-04 15:37

"Morten Clausen" <immamail-removespam-@mail.tele.dk> wrote in message
> Filmen ser fed ud, men stadig kan man se hvor kort et stykke man er nået i
> at få computer-grafik til at se realistisk ud.
>
> Mvh Morten

Eller også kan du se hvor kompetente de er, dem som har siddet foran
computerne?

/Mikkel

Fra : Jacob Andersen

Dato : 03-08-04 23:49

"Morten Clausen" <immamail-removespam-@mail.tele.dk> wrote in message
> Filmen ser fed ud, men stadig kan man se hvor kort et stykke man er nået i
> at få computer-grafik til at se realistisk ud.

http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot

/Jacob

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-08-04 02:14

On Fri, 30 Jul 2004 15:02:16 +0200, "Morten Clausen"

http://www.lowculture.com/archives/002088.html

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 31-07-04 21:43

>Fortæl, fortæl!

De bragte lidt historie og filmklip fra premieren af I, Robot i
københavn i slutningen af udsendelsen. Jes afslutter så lige inden
rulleteksterne med at sige noget med at den sikkert ville vinde en
Robert. Uden at trække et smil i øvrigt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-09-04 17:41

Lars Kim Lund wrote:

> [...]
> rulleteksterne med at sige noget med at den sikkert ville vinde en
> Robert. Uden at trække et smil i øvrigt.

Pudsigt.. siden 4. klasse har jeg også haft svært ved at se det hylende
grinagtige i Robert/Robot ordspillet