Hvad skal jeg dog købe ?
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-04 17:21

Hej NG !

Sidder lige og kigger på hvilke film jeg skal bestille hjem, men er lidt i
tvivl.
Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 17:29

Morten Wulff Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
> Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Det kommer nok an på hvilken forhandler du køber hos. Der er stor
forskel på priserne. Hvis det er cd-wow kan jeg komme med mange bud.

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-04 19:10

> Det kommer nok an på hvilken forhandler du køber hos. Der er stor
> forskel på priserne. Hvis det er cd-wow kan jeg komme med mange bud.
>
> /David

Jo jeg køber hos cd-wow

MVH

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 20:16

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Jo jeg køber hos cd-wow

Der er masser af gode ting i deres Bargain Basement. Ved at bruge
rabatlink og voucher kan du spare £2 på alle titlerne, undtagen dem der
er under £3.99. Dem du vist kun spare £0.5-£1 på.

http://www12.cd-wow.com/bargain_basement2_2.php?pricecheck=order&pricepos=1&pricedesc=asc&submit=Submit

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-04 21:04

> Der er masser af gode ting i deres Bargain Basement. Ved at bruge
> rabatlink og voucher kan du spare £2 på alle titlerne, undtagen dem der
> er under £3.99. Dem du vist kun spare £0.5-£1 på.

Hvor for jeg finder jeg disse rabat links ?

MVH

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-07-04 21:06

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Hvor for jeg finder jeg disse rabat links ?

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8291&start=0
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9558

/David

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-07-04 17:37

On Thu, 29 Jul 2004 18:21:17 +0200, "Morten Wulff Nielsen"
<wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
>Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Prøv at skriv nogle titler på dine favoritfilm. Det gør det lidt
nemmere

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-07-04 18:00

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:1u9Oc.5069$DE4.3556@news.get2net.dk...
> [...]
> Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
> Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Jeg syntes du skulle købe følgende:

Zombi 2
Evil Dead trilogien
Zombie Holocoust
Guines Pig serien
Men Behind The Sun
House by the Cemetery
City of the Living Dead
Evil Ed
Ichi the Killer
Cannibal Holocaust
Cannibal Ferox
The New York Ripper
.....jeg kunne blive ved......

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-04 19:06

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
> [...]

Det er ikke svært at gætte hvilken slags film du er til...

MVH

Morten

Fra : zcully

Dato : 29-07-04 18:19

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:1u9Oc.5069$DE4.3556@news.get2net.dk...
> [...]
> Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
> Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Køb begge.
The last samurai er rigtig god.
og Hellboy (kommer faktisk lige fra den) er rigtig fed underholdning. En
blanding X-Men og Underworld.
Det kommer nok an på hvad du er til, for det er 2 MEGET MEGET forskellige
film....

/Zcully

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-07-04 00:13

> [...]

>Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
>Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Du skal også overveje
Sympathy For Mr. Venegance
Oldboy

Begge koreanske film kan købes hos Axel Music
Sympathy er endog også udkommet med danske tekster som en af Asian
Visions film (universal)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Henrik Jensen

Dato : 30-07-04 16:39

Hvis du er interesseret i Hellboy filmen ville de måske være bedre at
vente på Extended versionen, den kommer senera på året og har flere scener

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-07-04 15:24

Morten Wulff Nielsen escribió / skrev

> Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
> Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

Pas på - Hellboy kommer i en special edition inden alt for længe.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Peter Holm

Dato : 05-08-04 21:24

Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

tjja, hvis du endnu ikke har set The Eye.
http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4624

Peter

Fra : Jesper

Dato : 08-08-04 18:00

> [...]

> Jeg aner ikke hvad jeg skal ha'. Har bestilt Hellboy R3 og Last Samurai
> Er der nogen der evt. kunne stikke mig et godt "wildcard" ?

http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=3611

Eight Diagram Pole Fighters ; den vil du ikke fortryde købet af.
--
There is no place like 127.0.0.1