"Bulldozeren Rykker Ud"
Fra : PC

Dato : 28-07-04 20:00

Jeg så på en af Sonofons nye 'Selvhenter'-reklamer at der skulle
udkomme en ny film med dette navn på DVD til efteråret. -Er det en
fortsættelses af "Polle fra Snave" eller er det noget nyt? -Og kommer
den ikke i biografen først? -Det er da ikke så ofte at en ny film
kommer direkte på DVD.

-Er der nogen der har hørt noget om denne nye film? -Det skulle
vistnok være en komedie, som har noget at gøre med IRAQ-krigen som
TEMA. Noget med Saddam og alt sådan noget lignende. Lyder
interessant...

MVH
PC §

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-07-04 20:37

> [...]
> udkomme en ny film med dette navn på DVD til efteråret. -Er det en
> fortsættelses af "Polle fra Snave" eller er det noget nyt? -Og kommer

er det ikke bare den gamle med bud spencer du mener? - den har jeg selv
stående inde på hylden - den er gammel - men sjovt klippet ind i reklamen må
jeg sige - den gamle film er jo en klasiker der var meget populær da jeg var
knægt.

-Det er da ikke så ofte at en ny film
> kommer direkte på DVD.

eeh - det sker da hverdag stort set

> [...]
> vistnok være en komedie, som har noget at gøre med IRAQ-krigen som
> TEMA. Noget med Saddam og alt sådan noget lignende. Lyder

jeg undskylder hvis jeg helt misforstår dit indlæg og det sidste du skriver
her kender jeg ikke noget til.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 28-07-04 20:44

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> -Det er da ikke så ofte at en ny film
>
> eeh - det sker da hverdag stort set

Jeg kan desværre ikke huske hvilken film det var, men der kørte for en del
tid siden en tv-reklame for en film, som citat: "er så god at den måtte ud
direkte på video".

Kasper

Fra : Riverwind

Dato : 28-07-04 21:00

"Thanks Fresh Prime Skeleton" <spam@spam.invalid> skrev i en meddelelse
[...]
> Jeg kan desværre ikke huske hvilken film det var, men der kørte for en del
> tid siden en tv-reklame for en film, som citat: "er så god at den måtte ud
> direkte på video".
[...]

Åh, ja - minder mig om Kramer: "It went straight to video. That makes me the
premiere."

/Riverwind

Fra : PC

Dato : 29-07-04 13:23

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message news:<4108004f$0$308$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> jeg undskylder hvis jeg helt misforstår dit indlæg og det sidste du skriver
> her kender jeg ikke noget til.

Bud Spencer, det er rigtigt. Her er et link:

http://www.rialto.dk/film/bulldozeren.htm

Der står dog desværre ikke noget om filmen nogle af de steder, hvor
jeg fandt den nævnt.

Der står nederst på reklame-posteren (med meget små bogstaver), at
filmen udkommer på DVD til efteråret, så det er måske i en ny version.
Jeg synes at manden på plakaten ligner lidt Saddam, og med den
knytnæve forrest i billedet tænkte jeg på noget med krig.

MVH
PC §

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-07-04 20:59

"PC" <peterchristensen@lycos.com> wrote in message
> [...]
> vistnok være en komedie, som har noget at gøre med IRAQ-krigen som
> TEMA. Noget med Saddam og alt sådan noget lignende. Lyder

Hvor har du læst det med Irak?? Jeg er ret sikker på at det er en gammel Bud
Spencer film. Kan det være denne:

http://www.imdb.com/title/tt0077864/

/Mikkel

Fra : PC

Dato : 29-07-04 13:08

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spamikl@post.cybercity.dk> wrote in message news:<ce90ho$1nbv$1@news.cybercity.dk>...
> "PC" <peterchristensen@lycos.com> wrote in message

> Hvor har du læst det med Irak?? Jeg er ret sikker på at det er en gammel Bud
> [...]

Tak, jeg fandt ud af at dette navn er rigtigt. Her er et link, hvor
forsiden på coveret ligner den reklame fra 'Sonofon SelvHenter', som
jeg tænker på:

http://www.rialto.dk/film/bulldozeren.htm

Der er desværre ikke nogen tekst om filmen nogle af de steder, hvor
jeg fandt filmen "Bulldozeren Rykker ud" med Bud Spencer. Jeg ved ikke
hvad den har med Sonofons reklamer at gøre, eller hvad den handler om.
Det med krig, eller Iraq-Krigen, var et gæt. Så vidt jeg forstod var
det en ny film, men det er det måske ikke alligevel...

MVH
PC §

Fra : PerX ...

Dato : 03-08-04 20:40

In article <ce90ho$1nbv$1@news.cybercity.dk>, spamikl@post.cybercity.dk
says...

> "PC" <peterchristensen@lycos.com> wrote in message

> Hvor har du læst det med Irak?? Jeg er ret sikker på at det er en gammel Bud
> Spencer film. Kan det være denne:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0077864/

Det kunne det meget vel, samme instruktør og producent.

Instruktøren døde i 89 så det er en lidt forsinket præmiere :)

Fra : PC

Dato : 01-08-04 13:28

peterchristensen@lycos.com (PC) wrote in message news:<8f944897.0407281100.53c9cf57@posting.google.com>...
> [...]
> fortsættelses af "Polle fra Snave" eller er det noget nyt? -Og kommer
> den ikke i biografen først? -Det er da ikke så ofte at en ny film

Et link mere til den gamle Bud Spencer film:

http://www.softfair.dk/shoppen/vare.php3?vid=793&time=1060500752

Men jeg tror nu nok, at hvad reklamen fra Sonofon SevHenter
annoncerer, er en ny og dansk film baseret på den gamle Bud Spencer
film. Altså en ny dansk film, hvor 'Polle' er med. Jeg har aldrig set
den gamle Bud Spencer film, så jeg kender desværre ikke temaet. -Men
er det ikke en slags komedie og en krigsfilm? --Det fik jeg da indtryk
af, da jeg kiggede de forskellige referencer til filmen igennem.

MVH
PC §