John Ratzenberger i Empire strikes back
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 11:45

DET vidste jeg godt nok ikke - umiddelbart ikke en jeg ville forbinde med sw
universet.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Møller

Dato : 25-07-04 14:57

sniper_Nolight wrote:
> DET vidste jeg godt nok ikke - umiddelbart ikke en jeg ville forbinde
> med sw universet.

Link?
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 25-07-04 15:35

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Link?
> --

prøv at kigge på imdb....

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 16:07

> Link?

jeg læste trivia på imdb om toy story 2 - der står det

Fra : J

Dato : 25-07-04 19:18

> DET vidste jeg godt nok ikke - umiddelbart ikke en jeg ville forbinde med
> [...]

Ja jeg har godtnok også studset lidt over det. Cliff Claven i Star Wars?
Naaah!
Jeg er heller ikke sikker på at jeg har fundet ham, men der er en officer på
Hoth som man ser en del under det store angreb, som godt kunne ligne ham
lidt...
Andre der kan finde ham?

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 20:41

> Andre der kan finde ham?

næh - nu er det sikkert for sent - han er sikkert skiftet ud med en ny!
ok - that was uncalled for

Fra : Coronado

Dato : 26-07-04 16:00

> Ja jeg har godtnok også studset lidt over det. Cliff Claven i Star
> Wars? Naaah!

Så prøv at forestille dig at det havde været Norm, og han så
kom ind i et lokale fyldt med Emperielle soldater, alle kigger
over og et højt fælleds: BREN , runger igennem lokalet.
Darth Wader står bag bar disken og langer en kold pils over bordet (Sam)
og Leia står og kommer med konstante rappe kommentarer (Carla).

Velkommen til Star Cheers

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 26-07-04 17:17

"Coronado" <falsk@falsk.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> Darth Wader står bag bar disken og langer en kold pils over bordet (Sam)
> og Leia står og kommer med konstante rappe kommentarer (Carla).

Sådan en fjollet post vil jeg gerne, på det kraftigste,
anmode om ikke at blive udsat for igen. Altså.

I hvert fald så længe jeg har noget i munden... :)
(hvor lagde jeg nu den karklud?...)

In other words: lol!

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 26-07-04 19:41

J skrev i en meddelelse...

> [...]

> Hoth som man ser en del under det store angreb, som godt kunne ligne ham

Du har sikkert ramt den rigtige, for det er på Hoth du skal kigge efter ham.
Måske det hjælper på genkendelsen at tjekke det her link:
http://www.starwars.com/databank/character/majorbrenderlin/

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : J

Dato : 26-07-04 21:30

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:41055055$0$311$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
ham.
> Måske det hjælper på genkendelsen at tjekke det her link:

Tak for linket - der er han jo!
Og sig mig, er den fyr født med overskæg eller hvad? Den eneste gang jeg har
set ham uden var i Toy Story, og det tæller da næppe...

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-07-04 21:42

ja det er sgu ham - dragten minder mig om dengang legetøjet kom frem - jeg
synes at figurerne i de dragter var seje - og nogle af de sjældne kan jeg
huske - ved ikke om de var men nu er de sikkert.

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-07-04 11:50

> [...]

> Hoth som man ser en del under det store angreb, som godt kunne ligne ham

Han er vist en af de officerer der står ved Leia, da der kommer en og
fortæller at Luke ikke er vendt tilbage til basen endnu

....if my memory serves me correct...

- T