tomme DVD kassetter - kan de købes?
Fra : Jesper

Dato : 22-07-04 14:10

Jeg tænker på de boxe som ens købe DVD ligger i. Jeg har brændt noget
jeg har optaget i TV og vil gerne ligge dem i en kassette som dem jeg
har mine Købe DVDer i.
Kan man købe sådanne tomme DVD-kassetter? Og hvor?

Fra : Jacob E.

Dato : 22-07-04 14:59

Jesper wrote:
> [...]
> har mine Købe DVDer i.
> Kan man købe sådanne tomme DVD-kassetter? Og hvor?

Jada, dem har jeg da set mange steder. Start i en radio/tv-forretning. Mener
også jeg har set dem i forsk. supermarkeder.

Mvh Jacob

Fra : Bo Pfänner

Dato : 22-07-04 15:01
Fra : Jens Gregersen

Dato : 23-07-04 00:07

> Kan man købe sådanne tomme DVD-kassetter? Og hvor?

Ja.

Jeg købte engang nogen jeg tilfældigvis så i Netto. Jeg mener jeg gav
10,- for tre. Men det er selvfølgelig ikke en vare, de har fast i
sortimentet, men tror du ikke et sted som fx bilka eller andre store
supermarkeder har dem?

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail