Samling nær Buddinge?
Fra : Jacob

Dato : 08-05-01 09:46

Hvordan er det nu med det nye samlingssted (ctr. Langelinje). Min newsreader
går ikke så langt tilbage, at jeg kan se de gamle indlæg, der har beskrevet
emnet.
Jeg kan for det første ikke huske om det er idag tirsdag, eller var i går
mandag.
Stedet er jeg heller ikke 100% sikker på hvor er, og vejen dertil
Og til sidst: Hvad er det lige der foregår? Samles man og kører så em tur i
samlet flok eller ?

På forhånd tak

Jacob
GS500

Fra : Adam Christensen

Dato : 08-05-01 10:31

"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9d8bq2$57s$1@sunsite.dk...

> Hvordan er det nu med det nye samlingssted (ctr. Langelinje). Min
newsreader

McDonald's i Søborg (Gladsaxe).

> Jeg kan for det første ikke huske om det er idag tirsdag, eller var i går
> mandag.

Tirsdag kl. 19

> Stedet er jeg heller ikke 100% sikker på hvor er, og vejen dertil

http://kort.krak.dk/skabeloner/mcdonalds/kort.asp?vnr=150500&hnr=47&kk=90962
7074

> Og til sidst: Hvad er det lige der foregår? Samles man og kører så em tur
> samlet flok eller ?

Der er ingen decideret fællestur, men mon ikke man kan finde nogen og køre
med?

--
Adam
SV650S

Fra : Jacob

Dato : 08-05-01 10:50

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> >
http://kort.krak.dk/skabeloner/mcdonalds/kort.asp?vnr=150500&hnr=47&kk=90962

OK - takker for beskrivelsen

> Der er ingen decideret fællestur, men mon ikke man kan finde nogen og køre
> med?

Vi for se
Kommer du? Kommer andre herfra?

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Adam Christensen

Dato : 08-05-01 11:23

"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9d8fim$sqr$1@sunsite.dk...

> Kommer du? Kommer andre herfra?

Jeg regner med at være der lidt over 19 - og så derfra til Langelinie lidt
senere...

--
Adam
SV650S

Fra : Stig Thomsen

Dato : 08-05-01 20:29

Det er rigtigt hyggeligt , kan varmt anbefales , selv hvis man køre turen
fra Haslev.

Stig Thomsen
CB500 /77

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-05-01 00:12

Stig Thomsen <stigthomsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Det er rigtigt hyggeligt , kan varmt anbefales , selv hvis man køre turen
> fra Haslev.
>
> Stig Thomsen
> CB500 /77

HOV !, fra Haslev !

Jeg kommer fra / bor i Dalby ( v. Haslev )

Hvorfor kører vi ikke en tur en gang i mellem ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Stig Thomsen

Dato : 09-05-01 19:50

Jamen hej Dennis .

Det kunne da være hyggeligt .
Men skal dog her i weekenden splitte mc'en i stumper , da den skal til syn ,
før ferien går til Assens
sammen med en god ven og se GP

Med mc'lig hilsen .

Stig Thomsen

Fra : Adam Christensen

Dato : 08-05-01 20:52

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg regner med at være der lidt over 19 - og så derfra til Langelinie lidt
> senere...

Hmm... nåede desværre kun Langelinie...

--
Adam

Fra : Jacob

Dato : 08-05-01 21:08

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> > Hmm... nåede desværre
kun Langelinie...

Jeg var begge steder.
Jeg hørte rygte om, at der skulle have været omkring 45 stk. MC ved Mc.D.
Det er da meget godt!, sådan en helt almindelig tirsdag med det bedste vejr
vi har haft i umindelige tider. Det var faktisk rigtig hyggeligt

Derefter (godt kl. 20) kørte vi en 9-10 stk. samlet ned til Langelinje, og
så endnu andre MC'er.

Ja, når vejret har været som det har været i dag, skal folk ud at luftes
sammen med deres cykel.

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Adam Christensen

Dato : 08-05-01 21:11

"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9d9jq4$5l4$1@sunsite.dk...

> Derefter (godt kl. 20) kørte vi en 9-10 stk. samlet ned til Langelinje, og
> så endnu andre MC'er.

Æv, der var jeg lige kørt (tror jeg - kiggede ikke på uret)

--
Adam

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-05-01 00:14

Jacob <jnk.607@rsk.dk> skrev i en news:9d9jq4$5l4$1@sunsite.dk...

> [...]
> så endnu andre MC'er.
>
> Ja, når vejret har været som det har været i dag, skal folk ud at luftes

Ærvv !, det er kedeligt at være på aftenhold, når det er Tirsdag og næsten
sommer :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Adam Christensen

Dato : 09-05-01 07:58

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Ærvv !, det er kedeligt at være på aftenhold, når det er Tirsdag og næsten
> sommer :-/

Næsten....? Skyfrit og 22 grader - kan det blive mere sommer i DK?

Surt med aftenholdet; du må bytte med en der kører madkasse

--
Adam

Fra : Jacob

Dato : 09-05-01 10:32

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> > Hmm... nåede desværre
kun Langelinie...

I ørvirgt kommer lige i tanke om:
Hvis du havde været ved Mc.D, kunne SV-samlingen have været nået oppe på 5!
Der holdt lige 4 på række, og det sjove var, at de alle havde forskellig
potte på.

Mvh
Jacob
GS500

Fra : John Thomsen

Dato : 21-05-01 13:11

On Tue, 8 May 2001 11:30:42 +0200, "Adam Christensen"

>McDonald's i Søborg (Gladsaxe).

Må jeg ikke godt ha' lov at plædere for en anden betegnelse...?

For det første er navnet for langt, Søborg kan ikke undværes men er
samtidig lidt for upræcist..

For det andet er jeg ikke særlig varm på MacDonald, eller at de skal
have "æren" for go'e oplevelser...

For det tredie fordi det kan blive nødvendigt at flytte, hvis
arrangementerne udvikler sig antalsmæssigt; beboerne i boligblokkene
vil sikkert ikke finde sig i det larm og opsigt der kan påregnes.
Et fremtidigt alternativ kunne blive parkeringspladsen på den anden
side af Hovedgaden.....?!

Derimod kunne vi bruge "Buddinge Rundskørsel" eller endog tale om
"Buddinge Ring"... )

Hva' syn's...?

Venligst
John