Audition?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 18-07-04 16:01

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1604

Nogen der ved om Universe Laser versionen af Audition er uncut?

De har den ikke med på dvdcompare

Fra : Morten DH

Dato : 18-07-04 18:29

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om Universe Laser versionen af Audition er uncut?

Kig evt. her: http://207.136.67.23/film/DVDCompare3/audition.htm

Der står ikke noget om den er klippet - har den selv og billedet lader
absolut noget tilbage at ønske

Har du set filmen? Kræver lidt tålmodighed den første halve time; men så
kommer belønningen... har ALDRIG hoppet så højt før som i en bestemt scene i
den film

Miike er gud !

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 18-07-04 22:50

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer belønningen... har ALDRIG hoppet så højt før som i en bestemt scene

Jeg havde den faktisk engang - men den ville ikke spille på min afspiller,
selvom den var kodefri!

Den koster kun 3$ hos korean dvd - så nu prøver jeg sgu lykken igen

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 19-07-04 11:21

> Den koster kun 3$ hos korean dvd - så nu prøver jeg sgu lykken igen

Har du ellers gode erfaringer med dem? De har jo nogle vilde tilbud af og
til... hvordan med told osv?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 11:43

> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du ellers gode erfaringer med dem? De har jo nogle vilde tilbud af og
> til... hvordan med told osv?

Jeg har handlet med dem 4-5 gange og er fuldt ud tilfreds.
De jeg har modtaget filmene inden for 14 dage efter bestilling.
Jeg har kun købt film fra deres 3$ sales. 3 film til 3$ stykket gir 9$ og
det er jo som bekendt under de 80 kr.

Jeg kan kun anbefale dem.

Rune

Fra : J

Dato : 19-07-04 13:09

> [...]

> De jeg har modtaget filmene inden for 14 dage efter bestilling.
> Jeg har kun købt film fra deres 3$ sales. 3 film til 3$ stykket gir 9$ og

Er det dem her?

http://www.koreandvds.com/

Jonas

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 13:25

> Er det dem her?
>
> http://www.koreandvds.com/
>
> Jonas

Nemmerlig!

Fra : Morten DH

Dato : 19-07-04 18:04

> [...]
> De jeg har modtaget filmene inden for 14 dage efter bestilling.
> Jeg har kun købt film fra deres 3$ sales. 3 film til 3$ stykket gir 9$ og

Har de gratis shipping eller hvad? synes ikke jeg har kunnet finde noget på
deres site?!?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-07-04 21:05

> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har de gratis shipping eller hvad? synes ikke jeg har kunnet finde noget

> deres site?!?

Jeg gav 6,73$ for at få sendt 3 stk DVD.

Rune

Fra : Tenzel Kim

Dato : 19-07-04 22:43

Rune Vestergaard wrote:
> Jeg gav 6,73$ for at få sendt 3 stk DVD.

Så ryger du da også over de 80 kroner. Så vidt jeg husker skal fragten
tælles med inden der bliver lagt told på. Men det er måske kun selve
toldudregningen?

Tenz.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 20-07-04 02:09

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så ryger du da også over de 80 kroner. Så vidt jeg husker skal fragten
> tælles med inden der bliver lagt told på. Men det er måske kun selve
> toldudregningen?

Fragten skal kun regnes med hvis selve varens værdi er over 80,-.
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9550&start=19

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 20-07-04 10:44

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> Fragten skal kun regnes med hvis selve varens værdi er over 80,-.
> http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9550&start=19

meget logisk regel... NOT!