science fiktion film fra ca 1979?
Fra : Brian k

Dato : 15-07-04 00:29

Hej

Jeg erindre svagt en science fiktion film fra ca 1979, som handlede om en
fyr (helten) som var ombord på en rumskib... som han vist ikke helt havde
kontrol med.

Nogen der kan huske den?... mener den hed noget med "black"... et eller
andet

Mvh
Brian

Fra : Brian k

Dato : 15-07-04 00:39

Hej igen

det var iøvrigt en serie der kørte i TV !

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-07-04 01:10

Brian k <brian@nospam.com> wrote:

> Hej igen
>
> det var iøvrigt en serie der kørte i TV !

Blake's 7
http://us.imdb.com/title/tt0076987/
måske?

--
Jesper Lund

Fra : Brian k

Dato : 16-07-04 00:06

Jesper Lund wrote:

> Blake's 7
> http://us.imdb.com/title/tt0076987/
> måske?

Hej

Tror faktisk det var den... takker meget!

Mvh
Brian

Fra : John Hinge

Dato : 16-07-04 12:02

On 16 jul 2004 Brian k was heard to say:

> Tror faktisk det var den... takker meget!

Og første sæson fås på DVD, hurra hurra !
Her på min pind ventes der på Sæson 2-4.. :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Martin Møller

Dato : 15-07-04 12:43

Brian k wrote:
> Hej igen
>
> det var iøvrigt en serie der kørte i TV !

Har du prøvet at søge på imdb?
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Brian k

Dato : 16-07-04 00:07

Martin Møller wrote:

> Har du prøvet at søge på imdb?

Ja, men med ordet "black" så kom der 9772346787234 mulige film (med ordet
"black" i titlen).

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-07-04 13:59

Brian k wrote:
[...]
> det var iøvrigt en serie der kørte i TV !

Disk op med nogle flere detaljer. Mange flere.

--
Peter Knutsen

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 15-07-04 14:38

Brian k wrote:

> det var iøvrigt en serie der kørte i TV !

Det er garanteret Blake's 7, som Jesper Lund også foreslog.

Rumskibet hed Liberator, og de havde nemlig ikke helt kontrol over det
(ikke i starten i hvert fald). Her er et billede af det:

http://www.blakes-7.demon.co.uk/SevenCyc/a8/Liberator.jpeg

Hvis det ikke er Blake's 7, så kunne det være "The Black Hole" fra
Disney, hvor de heller ikke har helt styr på deres rumskib:

http://www.imdb.com/title/tt0078869/

Men den var ikke en TV-serie.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 15-07-04 14:40

Thomas Daugaard wrote:

> Det er garanteret Blake's 7, som Jesper Lund også foreslog.

Den hed i øvrigt "Mytteri i Rummet" på dansk.

> Hvis det ikke er Blake's 7, så kunne det være "The Black Hole" fra
> Disney, hvor de heller ikke har helt styr på deres rumskib

Ok. Måske har de styr på deres rumskibe ved Disney, men i filmen har de
lidt problemer ...

Mvh
Thomas