Sympathy for Mr. vengeance
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 10-07-04 11:57

http://www1.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=12260

De siger det er en 1-disc version

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=5530

Her siger de 2-disc.

Hvad skal jeg regne med?

Kan jeg købe den?

Rune

Fra : ML-78

Dato : 10-07-04 12:05

Rune Vestergaard skrev:

> De siger det er en 1-disc version
> Her siger de 2-disc.
>
> Hvad skal jeg regne med?

Anmeldelserne på DVD-Basen angiver, at det er en 2-disc.

> Kan jeg købe den?

Hvis du har penge så kan du vel.

ML-78

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 10-07-04 12:12

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Anmeldelserne på DVD-Basen angiver, at det er en 2-disc.

> Hvis du har penge så kan du vel.

LOL - jaja!
Men kan jeg være sikker på at den er uncut som dvdcompare skriver, når nu de
ikke er enige med cdwow om der er 1 eller 2 discs!

....altså kan jeg regne med de snakker om den samme udgivelse?

Rune

Fra : ML-78

Dato : 10-07-04 13:27

Rune Vestergaard skrev:

> [...]
> ikke er enige med cdwow om der er 1 eller 2 discs!
>
> ...altså kan jeg regne med de snakker om den samme udgivelse?

Jeg tror der er tale om to forskellige. DVDCompare taler om den
koreanske udgivelse (2-disc), mens den hos CD-Wow tilsyneladende er Hong
Kong-udgaven. Begge er vist her (henholdsvis øverst og nederst):

http://global.yesasia.com/en/SrAllDept.aspx?section=videos&code=c&versio
n=all&did=2&str=sympathy+for+mr.+vengeance

Den koreanske er "temporarily out of stock".

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 10-07-04 16:14

Godt nok ikke et svar på dit spørgsmål; men jeg fiskede denne titel op af
Blockbusters Exrental kasse for en 50'er (der var endda køb 3 - betal for 2,
så Sympathy, Full Time Killer og Schoolday of the Dead endte i samlingen) -
det bedste af det hele er disse titler gider Hr. og Fru Danmark ikke se, så
de var slet ikke det midste ridsede