Film ala "Old School"
Fra : KO

Dato : 06-07-04 23:00

Har lige genset Old School. Den film bliver sku' bare bedre og bedre.

Der findes forhåbentlig andre film som ligner den? Altså humoren.....

Nævn gerne de første 100

Fra : Morten DH

Dato : 07-07-04 11:13

"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes forhåbentlig andre film som ligner den? Altså humoren.....
> Nævn gerne de første 100

National Lampoons Animal House er jo altid et godt sted at starte.... Mener
den havde en lettere vulgære DK titel i stil med "Øl, fisse og rockmusik"

Fra : Peter Lind

Dato : 07-07-04 12:49

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
Mener
> den havde en lettere vulgære DK titel i stil med "Øl, fisse og rockmusik"

Nej, dog ikke - den hedder på dansk "Delta-kliken".

Men det gør den dog ikke ringere.

Mvh
Peter Lind

Fra : Morbid Angel

Dato : 07-07-04 14:53

On Wed, 7 Jul 2004 12:13:20 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

>"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> skrev i en meddelelse
>
>National Lampoons Animal House er jo altid et godt sted at starte.... Mener
>den havde en lettere vulgære DK titel i stil med "Øl, fisse og rockmusik"

Er det ikke "Fast Time At Ridgemont High"
http://www.imdb.com/title/tt0083929/

Men varme Drenge (Porkys)serien er da også i samme stil
Road trip
Nørderne

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morbid Angel

Dato : 07-07-04 15:01

wrote:

>"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> skrev i en meddelelse
>
>National Lampoons Animal House er jo altid et godt sted at starte.... Mener
>den havde en lettere vulgære DK titel i stil med "Øl, fisse og rockmusik"

Tror Animal House hed Delta Kliken på dansk når jeg nu tænker efter

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 07-07-04 15:41

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tror Animal House hed Delta Kliken på dansk når jeg nu tænker efter

Ja du har ret, det var Fast times... der fik den anden titel - men begge er
gode forslag til det der blev spurgt om oprindeligt...