Schindler's list gift set hos axel music
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 20:00

har nogen købt dette gift set hos axel? - på siden er der en advarsel om at
selve boxen er cracked og scratched - er det meget slemt eller til at holde
ud - er dne direkte knækket eller er det sån nogen cd cover lignende
ridser - hvad skal jeg forvente? - er dne værd at købe og stille til pynt på
hylden?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : ChristianTC

Dato : 05-07-04 20:17

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ud - er dne direkte knækket eller er det sån nogen cd cover lignende
> ridser - hvad skal jeg forvente? - er dne værd at købe og stille til pynt

Det ved jeg ikke, men du kan få Schindlers liste Special Edition i Stereo
Studio for 100 kroner.

Mvh
Christian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 20:35

> Det ved jeg ikke, men du kan få Schindlers liste Special Edition i Stereo
> Studio for 100 kroner.

ja det er billigt, men jeg er inde i en "boxfase" og kigger for tiden kun på
dem - jeg vil gerne have noget der samtidigt har en vis blæreværdi på reolen
og der tager den amerikanske gift set i plexiglas virkelig kagen, men som
sagt, hvis boxen er alt for ødelagt kan det være det samme - billede, lyd
og om filmene på nogen måde er cencureret er det vigtigste - derefter kommer
udseendet

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-07-04 20:40

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> og om filmene på nogen måde er cencureret er det vigtigste - derefter kommer

Vent et par år. Så er HD-DVD kommet, og så er der ikke meget blæreværdi
i en dvd-box. Så kan du købe den billigt.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 20:57

> Vent et par år. Så er HD-DVD kommet, og så er der ikke meget blæreværdi
> i en dvd-box. Så kan du købe den billigt.

det kan der være noget om - så ender det vel med de udgiver alt på ny

Fra : SvendeBent

Dato : 07-07-04 16:40

> [...]
> ud - er dne direkte knækket eller er det sån nogen cd cover lignende
> ridser - hvad skal jeg forvente? - er dne værd at købe og stille til pynt

Så den i FONA i Lyngby Storcenter for nogle uger siden, der var den tiptop i
stand, så jeg ville ikke købe en smadre box. De findes nemlig som helt
perfekte.. åbenbart :)

mvh SvendeBent

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-07-04 13:53

> Så den i FONA i Lyngby Storcenter for nogle uger siden, der var den tiptop
> stand, så jeg ville ikke købe en smadre box. De findes nemlig som helt
> perfekte.. åbenbart :)

ok - jeg troede kun den fandtes som gift set i region 1 - det vil jeg da
helt sikkert lige holde øje med når jeg ser en fona igen.