er der en ny godfather trilogy på vej?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 17:30

jeg sidder og tænker på at tilføje godfather trilogien til min samling -
ifølge dvdcompare er der ingen forskel på de forskellige regioner og jeg
tænker en reg 1 box - MEN er der noget nyt på vej på den front - i ved
lissom med alien - først en box og så quad noget tid efter
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-07-04 19:29

Tror de kommer enkeltvis på dvd snart

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 19:40

> Tror de kommer enkeltvis på dvd snart

ok - så må man vel forvente der er sket noget nyt med dem...

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-07-04 21:22

> ok - så må man vel forvente der er sket noget nyt med dem...

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=4396
http://www.dvdtalk.com/dvdsavant/s1227godf.html

Så spørgsmålet er om du vil have de minimalt forbedrede nyudgivelser eller
vil have den gamle box med bonus DVD'en:
http://207.136.67.23/film/dvdcompare/godfather-bonus.htm

Mvh.

Ole

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 21:37

> Så spørgsmålet er om du vil have de minimalt forbedrede nyudgivelser eller
> vil have den gamle box med bonus DVD'en:
> http://207.136.67.23/film/dvdcompare/godfather-bonus.htm

tja - je' ve' sgutte ritti - hvis den nye enkeltudgave bliver flottere
napper jeg nok den eller håber på en ny box

Fra : Morten DH

Dato : 05-07-04 21:24

> ok - så må man vel forvente der er sket noget nyt med dem...

Så vidt jeg har kunnet finde ud af er der blot tale om at filmene fra boxen
bliver udgivet enkeltvis nu - ingen nye ekstras og ingen ny overførsel...
men bare rolig, du skal nok få chancen for at købe en ny udgivelse igen
inden for nogle år...
Den nuværende box er da udmærket; men der er jo også den sammenklippede
tv-version som vi ikke har fået med og kvaliteten af lyd og billede kunne
godt være blevet noget bedre med lidt mere indsats, vi har netop fået
mulighed for at købe den enkeltvis og endelig har Paramount ikke så mange
store titler i deres bagkatalog - altsammen noget der kan få alarmknapperne
til at lyse så mit kvalificerede gæt går på at der kommer en ny Godfather
box inden for 2-4 år - sandsynligvis lige inden vi begynder at koncentrere
os om kommede HD udgivelser...

Men må hellere understrege at det er et 100% gæt fra min side

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 21:45

> Men må hellere understrege at det er et 100% gæt fra min side

det er sikkert ikke helt ved siden af - jeg vil se den nye udgave an - at
lade være med at handle dvd nu pga. hd dvd og blu-ray er ikke holdbart - der
er jo mange gode titler på vej der skal ses inden vi skifter format - men
det bliver da spændende at se om alt hvad vi har købt virkeligt kommer igen,
eller de bare fortsætter på et nyt medie - men mon ikke de store titler
(lotr etc.) bliver genudgivet.... dog tror jeg ikke det bliver indenfor de
næste par dage - jeg vil osse nok gætte på et par år - der er jo stadig
mange penge at tjene på dvd som vi kender det og stort set er behovet der jo
ikke - personligt mener jeg at dvd stadig er virkeligt flot og hdtv har vi
heller ikke, så hd dvd optagere er der heller ikke brug for - så jeg gætter
på en rum tid endnu.... men igen, hvis andre lande får ordentligt gang i
noget hdtv og der laves hd dvd maskiner, ja så kommer filmene sikkert osse
og så køber vi jo nok en her i europa osse.... nå det kan man jo ligge
søvnløs over og det gider jeg ikke - men tak for input ang. godfather til
alle postere

Fra : K.N.

Dato : 06-07-04 19:25

"> (...) så mit kvalificerede gæt går på at der kommer en ny Godfather
> box inden for 2-4 år

> Men må hellere understrege at det er et 100% gæt fra min side

Og som forhåbentlig er skudt helt ved siden af, for jeg har lige købt boxen

/ K.N.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 06-07-04 08:58

On 2004-07-05, Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> Tror de kommer enkeltvis på dvd snart

Jeg så Godfather I til salg for 99,- i Fona sidste weekend.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Erik

Dato : 06-07-04 09:26

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Jeg så Godfather I til salg for 99,- i Fona sidste weekend.

Jeg har også set den første film. De andre er vist ikke udkommet endnu.
Ifølge denne tråd http://filmz.dk/forum/item/5542/#first skulle det være de
samme dvd'er som i boksen.

/Erik