Trailer?
Fra : Morten Steen

Dato : 02-07-04 18:21

Kan det ikke passe jeg så trailer for en ny biograffilm i TV (eller var det
i biffen?) forleden, hvor man lige så testpublikums reaktioner, filmet med
et "hemmeligt" kamera? Den så i hvert fald uhyggelig ud. Er der nogen der
ved hvilken film jeg taler om?

Morten

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 02-07-04 18:43

Morten Steen skrev i en meddelelse...

> [...]
> et "hemmeligt" kamera? Den så i hvert fald uhyggelig ud. Er der nogen der

Taking Lives
http://www.imdb.com/title/tt0364045/

Og reklamen har haft akkurat samme effekt på min bror der pludseligt ud af
det blå spurgte om vi ikke skulle i biffen og se den, for den så sørme
uhyggelig ud

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- nu med webshop!!

Fra : zcully

Dato : 03-07-04 23:55

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message

> [...]
>
> Og reklamen har haft akkurat samme effekt på min bror der pludseligt ud af
> det blå spurgte om vi ikke skulle i biffen og se den, for den så sørme

Har i ikke et link til den trailer??

/Zcully

Fra : bilo

Dato : 04-07-04 14:03

> Har i ikke et link til den trailer??
>
> /Zcully

Der er denne men uden publikumreaktioner den har jeg ikke set

http://www.apple.com/trailers/wb/taking_lives/

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-07-04 22:24

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote in message
> [...]
> et "hemmeligt" kamera? Den så i hvert fald uhyggelig ud. Er der nogen der

Argh!

Jeg lå en dag på sofaen og halv sov, da denne trailer åbenbart har kørt på
TV!
Jeg troede bare det var noget jeg havde drømt (jeg har til vane at drømme
temmelig weird ting) så jeg troede bare det var sådan et halv- mareridt
agtigt ting! Men du kan umuligt have haft den samme drøm jo!

Mvh. Martin

Fra : Devast8or

Dato : 03-07-04 15:09

Martin Ohlsson wrote:
> [...]
> drømme temmelig weird ting) så jeg troede bare det var sådan et halv-
> mareridt agtigt ting! Men du kan umuligt have haft den samme drøm jo!

Heh, så skulle jeg have drømt det samme (i lysvågen tilstand endda :)

Men Tina har ret, det var Taking Lives den hed.

Devast8or