Hellboy...
Fra : Per

Dato : 02-07-04 14:27

Tjaeh efter min mening leverer filmen som den lover i traileren. Hverken
mere eller mindre.De slimede monstre bliver hurtigt trivielle, men Hellboy's
tørre humor og de gode effekter reder dog filmen hjem.

Fra : Morten DH

Dato : 03-07-04 14:51

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hellboy's
> tørre humor og de gode effekter reder dog filmen hjem.

Kunne ikke være mere enig - normalt sidder jeg gerne og krummer tæer over
smarte replikker; men Hellboy leverer sine med en tilpas tørhed... den er
netop tilføjet min dvd-køb liste

Fra : -V-

Dato : 12-07-04 14:10

Morten DH wrote:
> [...]
> over smarte replikker; men Hellboy leverer sine med en tilpas
> tørhed... den er netop tilføjet min dvd-køb liste

En fornøjelig stund.
Castingen er perfekt og cgi'en er ganske imponerende, men er slutningen ikke
lidt kedelig og lidt vel hurtigt overstået?

-V-

Fra : thomas t

Dato : 25-07-04 22:36

-V- at Diplomaten@snotmail.com:

> er slutningen ikke
> lidt kedelig og lidt vel hurtigt overstået?

Det er vel som man synes. Jeg var lettet over, at den ikke var længere --
alle vidste vel, hvordan slutningen ville forløbe. Så jeg var bare glad for,
at de ikke trak den længere ud.