digitarian igen
Fra : Martin Møller

Dato : 30-06-04 22:48

Nu har man set det med. Jeg betaler for at få to film leveret af gangen, men
har lige set at de kun sender én film afsted til mig den her gang på trods
af at jeg har rigeligt med film på min ønskeliste, mere end de 10 som de
sætter som krav. Vil I ikke mene at det er en misligholdelse af aftalen fra
deres side? Har jeg krav på en ekstra film i næste leverance eller er det
bare ærgeligt for mig som kunde at jeg ikke får det jeg har betalt for?

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Zif

Dato : 01-07-04 06:55

Det er vel bare en fejl, skriv til dem og forklar, så
får du sikkert en ekstra næste gang.

De er meget forstående, en af mine leveringer var
blevet rippet, dvs, kuverten var sprættet op og
filmene fjernet (Dejligt PostDK).

Men jeg skrev bare til dem, og de sendte nye film næste
dag. Så de har god kundeservice.

Zif

Fra : ib

Dato : 01-07-04 12:50

> [...]
> deres side? Har jeg krav på en ekstra film i næste leverance eller er det
> bare ærgeligt for mig som kunde at jeg ikke får det jeg har betalt for?

Har du spurgt dem hvorfor? Du betaler vel for at have op til 2 film hjemme
og ikke for at få sendt to film pr. gang?

Jeg har kun positivt at sige omkring Digitarian, har nu lejet omkring 50
film inden for de sidste 3-4 mdr., og har aldrig haft noget bøvl eller
forsinkede leveringer. Min ønskeliste er også på over 100 film, det gør det
lidt lettere for dem at sende en film.

Fra : Pipeline

Dato : 01-07-04 23:14

> [...]
> deres side? Har jeg krav på en ekstra film i næste leverance eller er det
> bare ærgeligt for mig som kunde at jeg ikke får det jeg har betalt for?

Sakset fra Digitarian:
"Vi registrerer ikke filmene tilbage lige så snart vi tømmer kuverten, men
kontrollerer og sorterer dem først(numerisk). Derfor kan der gå noget tid
imellem de forskellige film bliver registreret retur."

Jeg havde samme problem som dig, så jeg skrev til dem at jeg havde afsendt
2 film i samme kuvert hvoraf kun den ene var registreret retur. Næste dag
afsendte de den manglende film.
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Kenneth

Dato : 02-07-04 20:07

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> wrote in message news:<cc22bh$1scj$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> 2 film i samme kuvert hvoraf kun den ene var registreret retur. Næste dag

Jeg har været medlem siden de startede, men på det sidste er jeg også
begyndt at modtage 1 film af gangen selvom jeg betaler for 3. Jeg
sendte 3 film retur til dem mandag. Onsdag modtog jeg så 1 retur hmmm.
Torsdag kan jeg se at der skulle være sendt yderligere 1 film, men nu
idag fredag har jeg endnu ikke modtaget flere. Det vil sige at jeg
betaler ca. 65 kr. i ugen for 1 film.

DIGITARIAN det er for ringe. Jeg håber at de strammer op på
forsendelserne, ellers er det blevet for dyrt !!!

Kenneth Madsen

PS: Jeg har også masser af fil på min ønskeliste