Movies in 15 minutes
Fra : #USH#

Dato : 27-06-04 03:23

*SPOILERS*
Et par links der er værd at kigge på, men mest hvis man har set filmen i
forvejen.

Troy in Fifteen Minutes
http://www.livejournal.com/community/m15m/1487.html

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban in Fifteen Minutes
http://www.livejournal.com/community/m15m/2237.html

Det er dem jeg har læst og har grinet højt af mens jeg rullede rundt på
gulvet. Derudover kan du finde Fifteen Minutes manuskripter på Day After
Tomorrow, Dracula (1979), Hidalgo, Hannibal, Van Helsing:
http://www.livejournal.com/tools/memories.bml?user=m15m

#USH#

Fra : -USH-

Dato : 29-06-04 10:30

Fra : J

Dato : 01-07-04 19:51

"#USH#" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gulvet. Derudover kan du finde Fifteen Minutes manuskripter på Day After
> Tomorrow, Dracula (1979), Hidalgo, Hannibal, Van Helsing:

1000 tak! Jeg var ved at dø af grin da jeg læste Harry Potter 3! Jeg venter
dog med de andre til jeg har set filmene.

Jonas

Fra : -USH-

Dato : 01-07-04 23:22

> 1000 tak! Jeg var ved at dø af grin da jeg læste Harry Potter 3! Jeg
venter
> dog med de andre til jeg har set filmene.

Rigtig god plan. De er sandsynligvis sjove uden, men de er nok endnu sjovere
med. Hvor herligt at en eller anden endelig reagerer på det her opslag.
Troede at folk slet ikke kunne se det. Yay.

Jeg tror sagtens hende Cleolinda ku blive rig på at skrive dem der.

-USH-

"I think I saw a porno like this once"