Nogen der gider anmelde Blow?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-06-04 17:19

Apropos tården om Johnny Depp, ås kom jeg til at kigge nærmere på Blow
http://www.imdb.com/title/tt0221027/
Er den værd at se? Iflg. IMDB er den, men nogen her der har set den?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Morten DH

Dato : 26-06-04 21:27

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Apropos tården om Johnny Depp, ås kom jeg til at kigge nærmere på Blow
> http://www.imdb.com/title/tt0221027/
> Er den værd at se? Iflg. IMDB er den, men nogen her der har set den?

jeg synes den er ganske udmærket - jeg fik helt lyst til at blive
narkobaron; men nøjes nu nok med at købe filmen på dvd og se den af og til

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-06-04 21:57

On 2004-06-26, Frodo Nifinger <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote:
> Apropos tården om Johnny Depp, ås kom jeg til at kigge nærmere på Blow
> http://www.imdb.com/title/tt0221027/
> Er den værd at se? Iflg. IMDB er den, men nogen her der har set den?

Den kan stærkt anbefales, IMHO. En god Johnny Depp og hvis man som jeg kan
lide film om organiseret kriminalitet er den en must-see.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-06-04 22:51

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse

> Den kan stærkt anbefales, IMHO. En god Johnny Depp og hvis man som jeg kan
> lide film om organiseret kriminalitet er den en must-see.

Den vil jeg så kigge efter
Desværre har Digitarian den ikke ...
Men det har Blockbuster så til gengæld
Og Hey, DVDoo har den til bare 49 kr.
Bare lige et tip!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-06-04 13:25

Frodo Nifinger wrote:
> Og Hey, DVDoo har den til bare 49 kr.
> Bare lige et tip!

Hvis du køber den, og vil sælge den om et par uger, så drop mig en mail.

/jim