God oplevelse
Fra : vadmand

Dato : 24-06-04 22:47

Så lige "Twilight", som jeg båndede for en måneds tid siden. Solid om end
ikke voldsomt overraskende historie og en perlerække af gode skuespillere:
Paul Newman, Susan Sarandon, James Garner og Gene Hackman - fire af mine
amerikanske yndlingsskuespillere i én film! Som garanteret har kostet en
tyvendedel af "Master and Commander", men var mindst lige så underholdende.

Per V.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-06-04 09:51

> [...]
> Hackman - fire af mine amerikanske yndlingsskuespillere i én film!
> Som garanteret har kostet en tyvendedel af "Master and Commander",

Den er rigtig god. De gamle gutter kan s'gu virkelig spille skuespil. Meget
undervurderet film.

Husarerne kan oven i købet savle lidt over en topløs Reese Witherspoon i
starten af filmen.

Mark

Fra : vadmand

Dato : 30-06-04 10:16

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Meget
> undervurderet film.
>
> Husarerne kan oven i købet savle lidt over en topløs Reese Witherspoon i

Vi halvgamle husarer savler også en smule over Susan Sarandon i svømmepølen

Per V.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-06-04 12:44

> Vi halvgamle husarer savler også en smule over Susan Sarandon i
> svømmepølen

Jeg savler altid over Susan, men kunne ikke helt huske, om hun havde nogle
"gode" letpåklædte øjeblikke i lige den film

Mark

Fra : vadmand

Dato : 30-06-04 13:10

> Jeg savler altid over Susan, men kunne ikke helt huske, om hun havde nogle
> "gode" letpåklædte øjeblikke i lige den film

Ak, kun alt for kort...

Per V.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-06-04 15:13

> Ak, kun alt for kort...

Så skal du nok have fat i Rocky Horror Show eller Pretty Baby.

Mark

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-06-04 15:47

On Wed, 30 Jun 2004 16:12:58 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Så skal du nok have fat i Rocky Horror Show eller Pretty Baby.

Der var hun så sandelig også en del år yngre, hvilket jo ikke gør det
dårligere, selv om hun i modsætning til så mange andre virkelig må
siges at være ældet med ynde.

Heksene fra Eastwick er også god at savle over. Jeg erindrer, at jeg
for alvor fik øjnene op for hendes stylter i tennisscenen. Og så er
Michelle Pfeiffer jo også med!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : vadmand

Dato : 30-06-04 16:16

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Heksene fra Eastwick er også god at savle over. Jeg erindrer, at jeg
> for alvor fik øjnene op for hendes stylter i tennisscenen. Og så er

Og romantiktåreperseren over alle "White Palace." Jeg glemmer aldrig den
scene, hvor hun rider på James Spader, og han strækker sig velbehageligt -
og får en daggammel, halvspist sandwich i hånden!

Per V.

Fra : Ulla og Rasmus

Dato : 30-06-04 17:12

Ja, den scene er en undervurderet klassiker. Da jeg i sin tid (sep. 1991)
flyttede fra Hovedlandet (Vendsyssel) til Hovedstaden var "White Palace" den
første film jeg så i biffen. Og det var helt bevidst. Jeg så den i en meget
dårlig kopi i Klaptræet på Kultorvet i en meget lille sal. Jeg tror vi var 4
tilskuere eller sådan. Jeg har endda købt bogen - af Glenn Savan - og har
læst den ...

Jeg er nu mest til James Spader - selvom jeg gerne indrømmer at jeg gerne
vil ældes med samme ynde som Fru Tim Robbins. Tim Robbins og Susan Sarandon
spiller sammen med Kevin Costner i - uh hvad er det den hedder - "Bull
Durham". Den er heller ikke ringe. Uanset om man er til det ene køn eller
det andet.

---

White Palace - mener faktisk at jeg har den på video et sted ... Hm - jeg må
vist lige lede.

Ulla

PS: Har netop lånt den i tråden først nævnte film på biblioteket da jeg ikke
fik den set i tv

Fra : vadmand

Dato : 30-06-04 18:09

"Ulla og Rasmus" <ulla_rasmus@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiller sammen med Kevin Costner i - uh hvad er det den hedder - "Bull
> Durham". Den er heller ikke ringe. Uanset om man er til det ene køn eller

Er det den, hvor Susan og Kevin går i bad sammen?

Per V.