A tale of two sisters (spoiler ønskes)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-06-04 19:58

Hejsa

Har fået set den koreanske film A tale of two sisters. Den var ret
fremragende, men den skræmte mig faktisk ret meget, og det er lang tid siden
jeg har været rigtig spooket over en film. Så jeg har ikke lige lyst til at
se den igen med det samme
Så jeg leder efter nogen der kan hjælpe mig lidt med at få fat i filmen.

SPOILER:

Her er hvad jeg har fået fat i. Det meste af filmen er noget der foregår i
den overlevende søster hovede, men hvorfor døde lillesøsteren, og er der
noget overnaturligt indblandet i det hele, hvordan hænger tingene med
stedmor og sygeplejerske og mor sammen. Hvem er den UHYGGELIGE pige der
dukker op indimellem.

Håber nogen i korte træk vil forklare mig hvad det egentligt går ud på.

Mvh. Brian