James Bond ... Pierce Brosnan færdig som b~
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 21-06-04 21:05

Hej

Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere om
det ? og om det er sandt ?

Mvh Jacob

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 21-06-04 23:18

"Jacob d'Andrade" wrote

> Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere
om
> det ? og om det er sandt ?

Ja, ok. Det er faktisk en længere historie, som jeg ikke orker bevæge mig ud
i.

Men det korte af det lange er, at Brosnan og producerne igen er på talefod,
og alt tyder på at han spiller Bond endnu en (sidste) gang.

- Dennis

Fra : Per

Dato : 22-06-04 07:39

"Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message
> Hej
>
> Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere
> [...]

Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Fra : vadmand

Dato : 22-06-04 08:50

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message

> om

> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Burde man ikke benytte lejligheden til at standse denne filmserie, der
overlevede sig selv for 10-15 år siden?

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-06-04 10:12

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> writes:

> Burde man ikke benytte lejligheden til at standse denne filmserie, der
> overlevede sig selv for 10-15 år siden?

Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-06-04 10:19

Peter B. Juul wrote:

> Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.

Netop. Gør som jeg: lad være med at se lortet, eller lad i det mindste
være med at betale for det :)

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-06-04 11:38

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Netop. Gør som jeg: lad være med at se lortet, eller lad i det mindste
> være med at betale for det :)

Ikke så længe jeg er underholdt

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Per

Dato : 22-06-04 12:09

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> wrote in message

> Ikke så længe jeg er underholdt
>
> --

Den sidste var noget være pop-lort.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-06-04 12:24

"Per" <no@tak.dk> writes:

> Den sidste var noget være pop-lort.

Jeg var underholdt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-06-04 16:07

On 22 Jun 2004 13:24:01 +0200, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk
(Peter B. Juul) wrote:

>Jeg var underholdt.

Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
at leve med.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-06-04 16:21

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.

Specielt var jeg glad for at instruktøren havde modstået fristelsen
til at lade Q være en klovn.

Fra : Zeki

Dato : 22-06-04 17:53

> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider.

Enig! Klart den bedste Brosnan Bond film, og den bedste siden 'Spioner dør
ved daggry'

>Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.

Synes at den første halvdel var fabelagtig - klassisk Bond - hvorimod den
sidste halvdel, som mest foregik på Island, var en anelse skuffende med for
meget meningsløs CGI-tjubang.

Mvh Zeki

Fra : Per

Dato : 23-06-04 07:49

> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.

Ehm ok. Må jeg så anbefale dig at se Van Helsing. Den må være lige noget for
dig Masser af tomhjernet action og dårlig CGI.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-06-04 10:27

On Wed, 23 Jun 2004 08:49:10 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Ehm ok. Må jeg så anbefale dig at se Van Helsing. Den må være lige noget for
>dig Masser af tomhjernet action og dårlig CGI.

Jeg skal bestemt se den. Har fået den varmt anbefalet af gode venner.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 10:43

> Jeg skal bestemt se den. Har fået den varmt anbefalet af gode venner.

Den er sjov i starten. Den bliver lidt pinlig til sidst.

Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
at lægge sig ned og føde nogle børn.

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-06-04 10:51

Peter B. Juul wrote:

> Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
> at lægge sig ned og føde nogle børn.

Eller lave nogle børn.

/David

Fra : -V-

Dato : 23-06-04 10:51

Peter B. Juul wrote:
> Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
> at lægge sig ned og føde nogle børn.

Hørt.

Og til det farefulde og udmattende job som donor vil jeg godt melde mig
frivilligt.

-V-

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-06-04 15:30

On Wed, 23 Jun 2004 11:50:57 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Hørt.
>
>Og til det farefulde og udmattende job som donor vil jeg godt melde mig
>frivilligt.

You took the words right out of my mouth.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Erik

Dato : 22-06-04 19:46

Peter B. Juul wrote:

> Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.

Det er desværre motivation nok til, at serien vil fortsætte i uendelighed.
Men jeg er nu selv ret enig med Vadmand. Det er efter min mening meget længe
siden, Bond har været andet end middelmådig, og sådan vil det blive ved med
at være, så længe man slavisk holder fast i den nuværende form. Det er
derfor Bond er gået fra at være trendsættende til trendefterlignende. Hvis
serien skal op og blande sig igen og ikke bare forblive et lejlighedsvist
"hyggeindslag", så kræver det, at bagmændene tør tage nogle chancer med
produktet. Som for eksempel at hyre Quentin Tarantino, når han nu så gerne
vil.

/Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-06-04 20:15

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> [...]
> siden, Bond har været andet end middelmådig, og sådan vil det blive ved med
> at være, så længe man slavisk holder fast i den nuværende form.

Tjah.

Men så lad være med at se dem.

Producerne tjener penge på os, der ser filmene, og så længe der er
seere nok til at lave dem i den nuværende form... well...

Jeg betragter Goldfinger som den ultimative Bond-film, men jeg
betragter den også som en bedaget sag med uhyre klodset
fortællestruktur, som jeg ikke ville bryde mig om at se i 2004.

> [...]
> produktet. Som for eksempel at hyre Quentin Tarantino, når han nu så gerne

Hvis Tarantino vil lave en Bond-film, så gør han det. Han kan uden
problemer hyre skuespillerne og så kalder han dem bare noget lidt
andet.

Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
filmkunst pga. producernes valg.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Erik

Dato : 22-06-04 21:57

Peter B. Juul wrote:

> Men så lad være med at se dem.

Ja, sådan kan man jo nemt lukke enhver diskussion.

> Producerne tjener penge på os, der ser filmene, og så længe der er
> seere nok til at lave dem i den nuværende form... well...

Naturligvis. If it ain't broke, don't fix it. Men derfor kan man jo godt
have lov til at drømme.

> Jeg betragter Goldfinger som den ultimative Bond-film, men jeg
> betragter den også som en bedaget sag med uhyre klodset
> fortællestruktur, som jeg ikke ville bryde mig om at se i 2004.

Det er der heller ingen, der har argumenteret for. Men jeg synes, det er
interessant, at Bond i de første mange år satte standarden for actionfilmen,
mens serien siden er blevet reduceret til at løbe efter andre. Med Bond får
man idag, hvad man forventer, men ikke ret meget mere.

> Hvis Tarantino vil lave en Bond-film, så gør han det. Han kan uden
> problemer hyre skuespillerne og så kalder han dem bare noget lidt
> andet.

Så ville han jo blot lave en agentfilm. Det er ikke det, han er interesseret
i.

> Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
> filmkunst pga. producernes valg.

Måske ikke, men man kunne velsagtens håbe på endnu mere underholdende film.
Bond har sit stampublikum, men franchiset udnytter efter min mening slet
ikke sit potentiale.

/Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 06:24

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Ja, sådan kan man jo nemt lukke enhver diskussion.

Det var sådan set ikke min intention.

Men det er det eneste reelle "våben", du har. Hvis du går ind for at
se den nyeste Bond-film og er utilfreds med den, så har du stadig
skæppet i kassen og øget sandsynligheden for, at den næste bliver
ligesådan.

> [...]
> mens serien siden er blevet reduceret til at løbe efter andre. Med Bond får
> man idag, hvad man forventer, men ikke ret meget mere.

Det har du ret i. Hvis Bond opførte sig, som han gjorde i gamle dage,
ville vi i øvrigt mene, at instruktøren efterlignede Austin Powers.

> Så ville han jo blot lave en agentfilm. Det er ikke det, han er interesseret
> i.

Nej, lige netop Tarantino ville uden problemer formå at få os gjort
klar, at det var en Bond-film. Den mand er en mester i at bruge
medierne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-06-04 23:43

On 22 Jun 2004 21:15:28 +0200, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk
(Peter B. Juul) wrote:

>Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
>filmkunst pga. producernes valg.

Og vi gik heller ikke glip af noget væsentlig filmkunst, hvis
distanceblænderen Tarantino gik på pension.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 06:25

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Og vi gik heller ikke glip af noget væsentlig filmkunst, hvis
> distanceblænderen Tarantino gik på pension.

Jeg fandt Kill Bill-bilogien langt mere underholdende end den seneste
Bond-film.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Vreden gudinde besyng,
The RockBear. ((^)) som greb Montaquiden Romeo."

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-06-04 09:36

On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message

>om

>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Det er da forhåbentlig en joke, selv om The Rundown
http://www.imdb.com/title/tt0327850/
er en overraskende god actionfilm

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Christian

Dato : 22-06-04 10:36

On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Jeg gætter på Hugh Jackman

/Christian

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-06-04 11:31

On Tue, 22 Jun 2004 11:35:45 +0200, Christian <christian@fabel.dk.nospam>
wrote:

> Jeg gætter på Hugh Jackman

Jeg håber stadig på Clive Owen

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 22-06-04 15:21

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg håber stadig på Clive Owen

Ja der er dog trodsalt lidt mere agent over ham, end Hugh...

Jacob

Fra : Zeki

Dato : 22-06-04 17:54

> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Det bliver nu nok enten Robbie Williams, Jude Law eller Billy Zane.

Mvh Zeki

Fra : Parker Pyne

Dato : 22-06-04 18:17

"Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote in message

> Det bliver nu nok enten Robbie Williams, Jude Law eller Billy Zane.

Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.

Fra : Zeki

Dato : 22-06-04 18:30

> Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.

Tjae.. med lidt mere hår på brystet, tror jeg nu nok at Robbie vil kunne
gøre det om nogle år, når han er blevet lidt mere "mand".

Mvh Zeki

Fra : Erik

Dato : 22-06-04 19:31

Parker Pyne wrote:

> Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.

Det er vist et gammelt rygte. Men hans flabede charme vækker da minder om
den unge Sean Connery, så det er da ikke en uforståelig tanke.

/Erik

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 22-06-04 20:46

"Erik" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist et gammelt rygte. Men hans flabede charme vækker da minder om
> den unge Sean Connery, så det er da ikke en uforståelig tanke.

For at arbejde seriøst med tanken, ville det aldrig kunne tillades. Robbie
har udseendet og sit navn med sig og har haft ageret 'Bond' agtig i en
musikvideo, men ellers har han dårligt gjort sin karriere på at være en
traditionel engelsk gentleman. Og så er han umiddelbart noget psykisk
ustabil. Er der noget enhver producer ikke just har lyst til at have
arbejdende under sig med millioner i investering på spil, så er det ustabil
arbejdskraft. Hvorfor tror I at Edward Furlong ikke er med i Terminator 3?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-06-04 23:44

On Tue, 22 Jun 2004 21:46:13 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>Hvorfor tror I at Edward Furlong ikke er med i Terminator 3?

Det ved jeg ikke. Fortæl.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : -V-

Dato : 23-06-04 00:36

Niels Søndergaard wrote:

> Det ved jeg ikke. Fortæl.

Fordi han er et fukkin crackhoved, som også bruger alt for meget dåse.

-V-

Fra : max

Dato : 27-06-04 12:40

On Tue, 22 Jun 2004 18:54:21 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:

>Det bliver nu nok enten Robbie Williams

Er han ikke bøsse ?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 27-06-04 20:58

"max" <max@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er han ikke bøsse ?

Er ikke alle mandlige skuespillere det?

Fra : Jacob Andersen

Dato : 28-06-04 14:30

"max" <max@mail.dk> wrote in message

> Er han ikke bøsse ?

Der er to ting jeg vil sige.
1. Det tror jeg da ikke, har i hvert fald ikke lige hørt det.
2. Er det ikke sagen fuldstændig uvedkommende?

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"