50 First Dates - genial film!
Fra : Robert

Dato : 21-06-04 11:45

Hej alle.

Jeg må lige rose denne fantastiske film som jeg fik set da jeg var i US.
Enkelt nok: Se den! Den er for sjov, for sød, for sørgelig - for genial!

Vil ikke lave et mini referat af filmen da der findes nok af dem på nettet.
Ville blot fortælle at jeg blev positiv overrasket over filmen.
Inden jeg så 50 First Dates måtte jeg også bare se Along Came Polly. Den
havde jeg store forventninger til - men nej. Filmen faldt ikke ind i min
smag og blev en stor skuffelse for mig.

50 First Dates overraksede mig på alle punkter. Sandler gør det godt, Drew
er for sød, Rob Schneider er for sjov og Sean Austin gør det godt som en
sjov person.

Glæder mig til at få den på DVD med danske undertekster, så skal den ses
sammen med den bedre halvdel.

Jeg måtte bare ud med det så snart jeg kom til fastlandet igen.

Hilsen
Robert

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-06-04 13:14

"Robert" <robert_travel_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sammen med den bedre halvdel.
>
> Jeg måtte bare ud med det så snart jeg kom til fastlandet igen.

Hehe ja jeg syntes også den er rigtig sjov! og Ideel til en god date i
biografen. Men! Man har jo set alt det sjove i traileren!! (

Man bliver ikke overrasket over slutningen, der er intet nyt i filmen! Men
det gør ikke at den ikke er sød, sjov og romantisk.

Kan også anbefales fra min side!

Mvh. Martin

Fra : Christian Joergensen

Dato : 21-06-04 16:04

On Mon, 21 Jun 2004 12:44:43 +0200, Robert wrote:

> Jeg må lige rose denne fantastiske film som jeg fik set da jeg var i US.
> Enkelt nok: Se den! Den er for sjov, for sød, for sørgelig - for genial!

Fuldstændig enig En klart anbefalelsesværdig film :))

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 21-06-04 17:11

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> skrev i en meddelelse

> Fuldstændig enig En klart anbefalelsesværdig film :))

Alle de film jeg har set, der har haft Israel Kamakawiwo'oles
"Somewhere over the rainbow" på lydsporet er anbefalingsværdig,
IMHO.

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Rune Zedeler

Dato : 21-06-04 19:07

Helt enig.
Vi har allerede snakket lidt om den 28. maj under emnet "Premiere Surprise".

-Rune

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-06-04 19:16

Robert wrote:

> [...]
> er for sød, Rob Schneider er for sjov og Sean Austin gør det godt som en

Er det ikke bare en genindspilning af Groundhog Day?

/Robert

--
spam testeting
b1@total.buttface.dk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-06-04 19:25

"Robert Eriksen" <b1@total.buttface.dk> wrote in message

Drew

> Er det ikke bare en genindspilning af Groundhog Day?

lol.... naah :)

Mvh. Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-06-04 20:07

Martin Ohlsson wrote:

> lol.... naah :)

Ikke desto mindre er det yderst nærliggende at sammenligne de to film.
Og selvom 50 First Dates da er en meget sød film, så når den efter min
mening ikke Groundhog Day til sokkeholderne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 20:52

Kim Ludvigsen wrote:

> Ikke desto mindre er det yderst nærliggende at sammenligne de to film.
> Og selvom 50 First Dates da er en meget sød film, så når den efter min
> mening ikke Groundhog Day til sokkeholderne.

Og jeg har altid synes at Groundhog Day var stærkt overvurderet, så
måske er 50 First Dates bedre for mig? Vi for se.

/David

Fra : Rune Zedeler

Dato : 21-06-04 20:56

Kim Ludvigsen wrote:

> Ikke desto mindre er det yderst nærliggende at sammenligne de to film.
> Og selvom 50 First Dates da er en meget sød film, så når den efter min
> mening ikke Groundhog Day til sokkeholderne.

Det synes jeg bestemt at den gør.
Jeg bliver altid irriteret på hoverpersonenerne i Groundhog Day -
hvilket gør, at jeg ikke rigtigt kan føle med dem. Rita er en bitch, der
ikke er til at stille tilfreds, og Phil er bare generelt usympatisk (og
så irriterer det mig grænseløst, at han aldrig prøver på at holde sig
vågen til kl. 6).

Det problem lider 50fd ikke under. Man kan diskutere, hvilket af de to
setups, der er mest "urealistisk" - men imho ligger de nogenlunde på
niveau hvad dette angår.

-Rune

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-06-04 09:16

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det problem lider 50fd ikke under. Man kan diskutere, hvilket af de to
> setups, der er mest "urealistisk" - men imho ligger de nogenlunde på

100% enig!

Her klarer 50 First dates det langt bedre! imho!

Mvh. Martin

Fra : Jim Andersen

Dato : 25-06-04 11:11

Kim Ludvigsen wrote:
> Og selvom 50 First Dates da er en meget sød film, så når den efter min
> mening ikke Groundhog Day til sokkeholderne.

Det er der jo altså ikke mange film der gør....

Jeg synes 50... var helt ok. Og konen var helt ekset med den.

Jeg havde regnet med det var en tøse-film, men det rigtige ord må være en
date-film.

/jim

Fra : Per

Dato : 22-06-04 07:38

> Er det ikke bare en genindspilning af Groundhog Day?

Joeh, bare uden humor og Bill Murray

Fra : Per

Dato : 22-06-04 07:37

> Jeg må lige rose denne fantastiske film som jeg fik set da jeg var i US.
> Enkelt nok: Se den! Den er for sjov, for sød, for sørgelig - for genial!

Endnu en kikset Adam Sandler film, med en tydeligvis aldrende Drew Barrymore
og de obligatoriske få sjove scener ind i mellem.

Fra : Robert

Dato : 22-06-04 10:28

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Endnu en kikset Adam Sandler film, med en tydeligvis aldrende Drew
Barrymore

Synes det lige er groft sagt. Waterboy, Little Nicky er vand ved siden af.
Må man spørge om din alder?
Jeg kunne godt forstille mig, at jeg ikke ville få det samme ud af filmen
hvis jeg var 50 år end de 24 år som jeg er nu.

Jeg har aldrig synes Drew er en flot pige, men jeg bliver helt fanget af
hendes øjne igennem filmen.

> og de obligatoriske få sjove scener ind i mellem.

Hvilke tænker du på? Jeg synes der er rigtig mange sjove scener.
Alle de små sjove replikker fra Sean Astin og Rob Schneider holder filmen
oppe imens den også skal tages lidt alvorligt.

Men ok, vi har allesammen forskellig humor, men noget kan da tyde på at jeg
ikke er ene om at synes denne film er bare fandens sød, sjov og
underholdene...
Groundhog Day er da også meget ok, men herre gud, den er jo ikke nær så sjov
eller sød som 50 First Dates.

Jeg har set Groundhog Day mange gange og det er en film man kan se 20 gange
(bla. takket være Tv3..!).
Men de to film kan altså slet ikke sammenlignes. Bill er en egoistisk nar
der kun tænker på sig selv og bare vil have noget på den dumme, hvor Sandler
er mere den håbløse romantiker som er dybt forelsket go vil gøre alt for
kærligheden.

Måske hårdt sagt, men mon ikke man er 'for gammel' hvis man ikke bryder sig
om 50 First Dates?
Som sagt, så kunne jeg ikke forstille mig snakke positivt om 50 First Dates
hvis jeg var en 20 år ældre. For så kan jeg ikke sidde og blive smålun på
Drew selvom jeg ikke ønsker det. Sidde og forstå Sandler da jeg ikke kan
følge ham pga. af aldersforskellen.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-06-04 10:44

> [...]
> Drew selvom jeg ikke ønsker det. Sidde og forstå Sandler da jeg ikke kan

Præcis! Det kræver også tilskuerens egen sindstilstand er i orden for at den
film man ser er iorden.

Groft sagt- er man en lidt ældre gammel kynikker, der har mistet
kærlighedens gnist vil man kun syntes film som denne er håbløse og tåbelige
og nogle pladder (som jeg kan forestille mig op til flere vil kalde den, når
de får set den)

Men hvis man som jeg, er af lidt yngre publikum og måske lidt småforelsket
så rammer filmen præcis de følelser i én som den kræver for at man syntes om
den

Det er altid sådan med kærlighedsfilm og sange...

"Syntes du pludselig at de klamme clicheer giver mening? Syntes du ikke
længere teksterne i kærlighedsange er noget fis? ..... jeg kan fortælle dig,
min gode dreng, at du er forelsket " - fik jeg engang fortalt

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 22-06-04 12:21

> [...]
tåbelige
> og nogle pladder (som jeg kan forestille mig op til flere vil kalde den,

Din 12-år lange livserfaring skinder virkelig igennem.
Du har tydeligvis brug for at retfærdiggøre at jeg, og desuden ham jeg så
filmen sammen med, ikke var vild med den vha. psykologi-klichéer.

> [...]
> så rammer filmen præcis de følelser i én som den kræver for at man syntes

Ja gid man, som dig, var 12 og forelsket for første gang igen.

Fra : Silver

Dato : 22-06-04 13:33

> Ja gid man, som dig, var 12 og forelsket for første gang igen.

SÅ PER!...nu slår du under bæltestedet igen....over i dit hjørne tak...

Fra : Per

Dato : 22-06-04 13:58

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> SÅ PER!...nu slår du under bæltestedet igen....over i dit hjørne tak...

Han kaldte da mig en "ældre gammel kynikker" ;)~~

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-06-04 17:12

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

Ak ja jeg ville nu også ønske jeg var 12 år og forelsket for første
gang......Men sådan ligger landet jo desværre ikke

> Han kaldte da mig en "ældre gammel kynikker" ;)~~

Nah, jeg kaldte ikke specifikt díg for en gammel kynikker, MEN påpegede at:
en "ældre gammel kynikker" ville finde den triviel og dårlig. At du så også
syntes den er dårlig betyder ikke at det er dig jeg kalder så, blot at du
har samme holdning som én

Men at kalde mig 12år vil jeg nu alligevel mene er barnligt i sig selv, så
helt gammel kan du ikke være

Mit indlæg var blot skrevet for at vise jeg har samme holdning til fimlen
som Robert der skrev det forrige, og derved styrkede min holdning med de
ting jeg skrev

Er det barnligt at syntes romantiske film også kan være gode til tider? Tja
så er jeg vel barnlig

Mvh. Martin

Fra : -V-

Dato : 22-06-04 11:04

Robert wrote:
> Groundhog Day er da også meget ok, men herre gud, den er jo ikke nær
> så sjov eller sød som 50 First Dates.

Nu stopper du, for saddan!

GD er herresjov og en ubetinget klassiker.

50FD er i bedste fald en sød film, med gode intentioner, og enkelte fine
replikker.
En af de bedre er: "Maybe I just like taco more than sausage".

Den kommer bare slet ikke op på siden af GD.

-V-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-06-04 11:59

-V- wrote:

> Den kommer bare slet ikke op på siden af GD.

Og brugerne på imdb er enige med os. 7,9 til Groundhog Day, mens 50
First Dates får 6,8. Og film får normalt højere karakterer, mens de er
nye, så der er ingen chance for, at billedet vender.

50 First Dates er da en udmærket sød og rar film, og det er dejligt at
se Sandler i en mere alvorlig rolle. Og det er også sjovt at følge Sean
Astins udvikling gennem filmen, men der er nu stadig langt til
"forlægget".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-06-04 12:21

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> nye, så der er ingen chance for, at billedet vender.
>
> 50 First Dates er da en udmærket sød og rar film

Er det egentlig et rent tilfælde eller er der en grund til at den, rent
titelmæssigt, ligger så tæt på 51st State?

Synes bare det er lidt pudsigt.. men der skal heller ikke så meget til
at underholde mig ;)

/Robert

--
spam testeting
b1@total.buttface.dk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-06-04 17:15

> [...]
> titelmæssigt, ligger så tæt på 51st State?
>
> Synes bare det er lidt pudsigt.. men der skal heller ikke så meget til

Det er faktisk sindsygt irreterende!! Hver gang man skal snakke om filmen
/mundtligt/ til andre, tror de som en selvfølge at man siger "51 first
state" (hvis det er altså er drenge vel at mærke)

...... er det piger man snakker til vil de fremover tro man snakker om "50
first dates" når man hentyder til action filmen med Samuel L Jackson

Irreterende!!

Mvh. Martin

Fra : J

Dato : 25-06-04 22:04

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ..... er det piger man snakker til vil de fremover tro man snakker om "50
> first dates" når man hentyder til action filmen med Samuel L Jackson

Det skyldes måske at den foregår på Hawaii (som er USA's 51. stat)

Jonas

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-06-04 22:14

On Fri, 25 Jun 2004 23:04:19 +0200, "J"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>Det skyldes måske at den foregår på Hawaii (som er USA's 51. stat)

I betragtning af at der kun er 50 stater (og et statsdistrikt og nogle
territorier), såeh...

(vittige fugle vil måske betegne Afghanistan og Irak som stat nr. 51
og 52 - måske endda med Israel skubbet ind foran)

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: underholdsbidrag (og ikke underholdningsbidrag)

Fra : J

Dato : 26-06-04 14:28

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> - Peter Brodersen
>
> Ugens sprogtip: underholdsbidrag (og ikke underholdningsbidrag)

Hehe... det var vist en ups'er!
Geografi er ikke mit stærkeste kort. Jeg gættede også kun, da jeg ikke har
set filmen (hvilket jeg sadanedme heller aldrig skal!)

Jonas - som har ladet sig fortælle at Philipinerne engang søgte om at blive
optaget som stat i USA!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-06-04 20:39

Peter Brodersen wrote:

> [...]
>
> (vittige fugle vil måske betegne Afghanistan og Irak som stat nr. 51
> og 52 - måske endda med Israel skubbet ind foran)

Eller England.

For nu at holde lidt kontakt til 51st State

Fra : Robert

Dato : 22-06-04 12:21

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Nu stopper du, for saddan!

Så så..

> GD er herresjov og en ubetinget klassiker.

Den er en ubetinget klassiker. Men modsat 50 First Dates skal man nok
tilhører den _lidt_ ældre publikum.
Jeg kan skam godt li Groundhog Day men mange af mine venner der er
jævnaldrer forstår mig ikke. De synes den er bund kedelig.

Nu har jeg set Groundhog Day mindst 10 gange og derfor synes jeg ikke den er
herresjov længere. Bill gør det dog rigtig godt i filmen. Ingen tvivl der!

> 50FD er i bedste fald en sød film, med gode intentioner, og enkelte fine
> replikker.
> En af de bedre er: "Maybe I just like taco more than sausage".
>
> Den kommer bare slet ikke op på siden af GD.

Den syens jeg jo så den gør. Det er vel smag og behag. Jeg kan godt lide at
se en film og sidde og føle mig småforelsket når Sandler og Drew bliver
forelsket, knust når Sandler bliver knust og glad når Sandler / Drew er
glad.

Når jeg ser 50 First Dates får jeg de samme følelser og det samme humør som
personerne får det i filmen.
Dette får jeg ikke i GD. Det er en film som jeg ser og ikke lever mig ind i.

50 First Dates lever jeg mig ind og hvor jeg kan mærke deres føleleser.
Tror Martin Ohlsson forstår mig lidt.

Jeg er generelt god til at leve mig ind i filmene og får det samme humør som
personerne får det i filmen. Bill er kold i GD, jeg føler nada.

Igen, smag og behag - til det lidt yngrer publikum er 50 First Dates bare
sagen!

Fra : Christian Catu

Dato : 22-06-04 16:46

> [...]
> Jeg kan skam godt li Groundhog Day men mange af mine venner der er
> jævnaldrer forstår mig ikke. De synes den er bund kedelig.

Helt ærligt. Du sagde du var 24? Jeg er 26, og jeg så den i biografen- Så
er generationskløften heller ikke større. Dine jævnaldrende synes sikkert
det er en udemærket film - ER JEG SIKKER PÅ

Fra : Robert

Dato : 22-06-04 16:58

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> wrote in message
> Helt ærligt. Du sagde du var 24? Jeg er 26, og jeg så den i biografen- Så
> er generationskløften heller ikke større. Dine jævnaldrende synes sikkert
> det er en udemærket film - ER JEG SIKKER PÅ

Øh nej? Det synes de ikke.. Kender ingen personligt på min alder der synes
godt om filmen. Hvis jeg siger "Groundhog Day" til dem aner de sikkert ikke
hvad jeg mener.
Og.. Hvorfor skulle jeg ikke bedst vide hvad mine venner synes om denne
film?
Vi er jo allesammen forskellige og er sikker på at der er STOR forskel på
bare os to!

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-06-04 17:21

> [...]

> Øh nej? Det synes de ikke.. Kender ingen personligt på min alder der synes
> godt om filmen. Hvis jeg siger "Groundhog Day" til dem aner de sikkert

Det er fordi de har set den på 3+

Hvis du siger "En ny dag truer" så ringer der helt sikkert en klokke

Ej, jeg vil nu give dig ret, der er helt sikkert flere unge der vil holde af
50 first dates, fremfor Groundhog Day der henvender sig til det (nu) "ældre"
publikum. Dem der "unge" da denne film kom frem...

Ej men filmen er fra 93 ikke?... Dvs. folk der dengang så den til premiere,
der måske lad os sige var 24år. De vil nu være 35år? Det er jo klart at
tiderne ændrer sig, ligesom film ændrer sig. Dette er min teori ihvertfald

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 23-06-04 07:47

> Det er fordi de har set den på 3+
>
> Hvis du siger "En ny dag truer" så ringer der helt sikkert en klokke

LoL det var en af de bedre :) Det er ikke "Generation X", men "Generation +"

Fra : -V-

Dato : 23-06-04 00:43

Robert wrote:

> Så så..

Ja ja, just kiddin' around.

> [...]
> nada.
>
> Igen, smag og behag - til det lidt yngrer publikum er 50 First Dates

Kom tilbage, når du har set 50FD mindst 10 gange, og se om du ikke har det
på samme måde med den, som med GD.

Eller skal vi bare konkludere, at jeg er en lidt ældre gammel kynikker, der
har mistet
kærlighedens gnist?

Eller måske bare at vores smag i dette tilfælde er helt forskellig.

-V-

Fra : Robert

Dato : 23-06-04 14:00

> [...]
> på samme måde med den, som med GD.
>
> Eller skal vi bare konkludere, at jeg er en lidt ældre gammel kynikker,

Det er du bedst til at afgøre selv.

> Eller måske bare at vores smag i dette tilfælde er helt forskellig.

Det tror jeg!
Så må du hygge dig med GD, håber ikke den bliver for hurtigt slidt da den
vel skal holde de næste 10 år også

Fra : -V-

Dato : 23-06-04 14:17

Robert wrote:
> Det er du bedst til at afgøre selv.

Svaret er 'nej'.
Jeg elsker romantiske film, morsomme film, og sågar en kombi af de to.
50FD får mig bare ikke helt op at ringe.

> Det tror jeg!
> Så må du hygge dig med GD, håber ikke den bliver for hurtigt slidt da
> den vel skal holde de næste 10 år også.

Din sarkastiske tone er lidt skinger lige her. Drop den venligst en anden
gang.

-V-

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 15:16

"Robert" <robert_travel_dk@hotmail.com> writes:

> Så må du hygge dig med GD, håber ikke den bliver for hurtigt slidt da den
> vel skal holde de næste 10 år også

Groundhog Day kommer til at holde mange år.

Den har placeret sig på listen over klassikere og vil dukke op med
jævne mellemrum de næste 30 år.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-06-04 16:07

Peter B. Juul wrote:

> Groundhog Day kommer til at holde mange år.
>
> Den har placeret sig på listen over klassikere og vil dukke op med
> jævne mellemrum de næste 30 år.

Ja, på 3+ :)

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 22:41

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Ja, på 3+ :)

Ja, også der. Men de rigtige TV-kanaler vil også vise den af og
til. Ligesom Sound of Music og It's a wonderful life.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet

Fra : Erik

Dato : 24-06-04 09:57

David Rasmussen wrote:

> Ja, på 3+ :)

Også andre steder. Cinemateket valgte for eksempel netop Groundhog Day til
et særarrangement for medlemmer i april, hvor filmen blev introduceret af en
filmhistoriker fra universitetet. Jeg tror, Peter B. Juul har ret i, at den
er ved at placere sig blandt klassikerne.

/Erik

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-06-04 10:27

Erik wrote:

> [...]
> filmhistoriker fra universitetet. Jeg tror, Peter B. Juul har ret i, at den
> er ved at placere sig blandt klassikerne.

Forstå det hvem der kan.

/David

Fra : Erik

Dato : 24-06-04 10:58

David Rasmussen wrote:

> Forstå det hvem der kan.

Jeg synes selv, det er en herlig film, så jeg er da glad for, at den lader
til at få mere anerkendelse. British Film Institute har også udgivet en
lille bog på ca. 100 sider om Groundhog Day i deres serie om Modern Classics
for et par måneder siden.

/Erik

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-06-04 11:04

Erik wrote:

> [...]
> lille bog på ca. 100 sider om Groundhog Day i deres serie om Modern Classics

Jeg synes ikke den er dårlig. Jeg kan bare ikke forstå al den hype. Hvis
jeg skal nævne en moderne klassiker inden for den humoristiske genre, så
bliver det The Big Lebowski.

/David

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-06-04 15:24

> Jeg synes ikke den er dårlig. Jeg kan bare ikke forstå al den
> hype. Hvis jeg skal nævne en moderne klassiker inden for den
> humoristiske genre, så bliver det The Big Lebowski.

Der er egentligt kun to ting jeg kan se, der gør den særlig:

1. Det er den originale dejavú-historie. Der er lavet bedre
spins(*) over konceptet senere, men her så vi det først.

2. Bill Murray. Ingen andre udgaver har hans reaktioner
(alene ansigts-grimasserne) på situationen.

(*) Der er så sandelig også lavet en del pinlige "kopier"...

Fra : Per

Dato : 25-06-04 10:11

LoL! Tjek Jydespaltens andmeldelse:
http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=2487868/

"Dette her er bare den mest idiotiske filmstrimmel, jeg har gloet på i lange
tider, så jeg håber, det går mig (og alle andre) lige så heldigt som pigen:
Alt er glemt i morgen."

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 25-06-04 10:42

> [...]
lange
> tider, så jeg håber, det går mig (og alle andre) lige så heldigt som

Han argumenter virkelig godt for sin sag må man sige! Det er virkelig sådan
så jeg kan se nogle af hans pointer i disse modne og velovervejede
udtalelser han kommer med...

Kan især godt lide at han kalder den halvracistisk og kønsfacistisk, og den
med dyrene er også god!

LOL DA

God god griner, kan anbefales at læse den "anmeldelse"...

Mvh. Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-06-04 11:02

Per wrote:
> [...]
> tider, så jeg håber, det går mig (og alle andre) lige så heldigt som pigen:

Hvis JP ikke kan lide den, så SKAL jeg se den.

/David