Punch Drunk Love
Fra : Steen

Dato : 21-06-04 10:33

Hey

Nogen der har set den?

Jeg satte mig godt tilrette foran alteret i går aftes, og satte DVD'en på.

Eddermame en underlig film. Hvis man tror man skal klappe sig på
lårbasserne af grin over Adam Sandler, så bliver man lidt overrasket!

Til trodt for filmen blev rost af anmelderne, så synes jeg godtnok filmen
var lige lovligt mærkværdig...og selv om den bliver kategoriseret som en
komedie, så syntes jeg ikke der var meget at grine af ;-(

Hvad synes I andre om den?

--
Steen

MailMinus2

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 10:58

Steen wrote:

> [...]
> var lige lovligt mærkværdig...og selv om den bliver kategoriseret som en
> komedie, så syntes jeg ikke der var meget at grine af ;-(

Jeg synes den er genial, men jeg synes ikke i særligt høj grad den er
nogen komedie. Hvis man tror det, bliver man skuffet. Det er snarere et
drama, og det er en meget ond film hvor man tit ikke kan gøre andet end
at grine.

Læs evt. den lange analyse et par indlæg nede på denne side:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=5982

/David

Fra : Sirannon

Dato : 21-06-04 11:08

"Steen" <locobase@gmx.netto> skrev i en meddelelse
> [...]
> var lige lovligt mærkværdig...og selv om den bliver kategoriseret som en
> komedie, så syntes jeg ikke der var meget at grine af ;-(

Jeg synes den er god. Det er Paul Thomas Anderson der har instrueret den, så
burde man vel kunne regne ud at det ikke er Big Daddy II, man ville kome til
at se.

Fra : Peter Risager

Dato : 21-06-04 15:28

> Eddermame en underlig film. Hvis man tror man skal klappe sig på
> lårbasserne af grin over Adam Sandler, så bliver man lidt overrasket!

Stemningen i den film er sjældent set magen til.
Den er helt sikkert underlig, men som der nævnes i en anden tråd, ved man
lidt om Poul Thomas Anderson så er man advaret ;)

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-06-04 16:22

On 21 Jun 2004 09:33:26 GMT, Steen <locobase@gmx.netto> wrote:

> [...]
>var lige lovligt mærkværdig...og selv om den bliver kategoriseret som en
>komedie, så syntes jeg ikke der var meget at grine af ;-(

Genial film, jeg grinte ofte pga. groteske situationer.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Peter Risager

Dato : 21-06-04 17:26

> Genial film, jeg grinte ofte pga. groteske situationer.

Ja, og så de underligt tomme, og lydløse kulisser var gode.

Alting var enten skruet ned, eller helt overskruet.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-06-04 19:18

> [...]

>var lige lovligt mærkværdig...og selv om den bliver kategoriseret som en
>komedie, så syntes jeg ikke der var meget at grine af ;-(

Jeg var dybt skuffet over den. Jeg har endnu ikke set en film af
Anderson, jeg brød mig om, men jeg har da stadig Magnolia til gode.
Den har stået på hylden og grinet af mig i tre år. Af en eller anden
grund får jeg aldrig set den.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-04 19:24

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
> Anderson, jeg brød mig om, men jeg har da stadig Magnolia til gode.
> Den har stået på hylden og grinet af mig i tre år. Af en eller anden

Den er ellers glimrende. På den ene side tror jeg faktisk at der er en
vis sandsynlighed for at du vil kunne li' den. På den anden side er
dårlige forventninger (fordomme) en ret stærk kraft.

/David

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-06-04 12:55

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> On 21 Jun 2004 09:33:26 GMT, Steen <locobase@gmx.netto> wrote:
>

> Jeg var dybt skuffet over den. Jeg har endnu ikke set en film af
> Anderson, jeg brød mig om,

Har ikke set PDL, men vil jeg sige jeg har ikke set en Anderson film jeg
synes var vildt god, men de har alle været interessante, måske vil de vinde
ved et gensyn.

> men jeg har da stadig Magnolia til gode.
> Den har stået på hylden og grinet af mig i tre år. Af en eller anden
> grund får jeg aldrig set den.

Forstår ikke den sku være et mesterværk, den er interessant, men alligevel
ikke vildt fængende, men se den, den fortjener en chance for jeg siger ikke
den er dårlig. Den fanger mig bare aldrig helt.

Mvh. Brian