DVDoo.com og levering?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-06-04 13:58

Jeg har købt en række film hos DVDoo.com.
Deriblandt Independence Day http://www.imdb.com/title/tt0116629/
til 79 eller var det 99 kr. Da jeg bestilte var filmen godt nok ikke på
lager men status var 7 - 9 dage.
Det er så over 6 uger siden og trods en rykker har jeg ikke hørt en disse
fra DVDoo.
De andre film kom godtnok dumpende af 2 omgange i løbet af en uge, men den
her lader åbenbart vente på sig.
I mellemtiden er prisen tilmed sat op

BTW. jeg fandt samme film på axelmusic.dk i 2 forskellige versioner i R2 DK.
den ene i en 2 disc version i DD 5.1 lyd, og den anden var så i DTS.
Men hvad er forskellen lige på DTS og Dolby Digital 5.1? Prisforskellen var
over 100% på de to versioner!
Og begge versioner er tilmed på lager hos Axelmusic.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 21-06-04 21:09

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra DVDoo.
> De andre film kom godtnok dumpende af 2 omgange i løbet af en uge, men den

Jeg kan sige så meget, at jeg har købt rigtig mange film ved dem, og de har
endnu til overs at skuffe mig, der har så været tider hvor jeg har bestilt
film, hvor der på siden stod de var på lager, men ikke var det alligevel...
Men jeg har altid fået mine film. Har heller aldrig oplevet at de ikke
svarede på mine henvendelser. Har dog været ude for at film, som stod til at
være på lager, ikke var det og som tilmed var gået helt ud af produktion,
men det har jeg altid fået en mail omkring fra dem.

Så jeg har intet negativt at sige om dvdoo.dk/com

Mvh Jacob

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 27-06-04 09:59

> [...]
> men det har jeg altid fået en mail omkring fra dem.
>
> Så jeg har intet negativt at sige om dvdoo.dk/com

Helt enig!

Jeg har også købt utallige film hos dvdoo, og jeg har aldrig haft noget at
udsætte på deres service andet end små udsving i leveringstiden, men det har
altid været inden for rimelighedens grænser.

Jeg har endda været ude for at modtage et tomt cover (til trods
for det var plasticindpakket osv), men de byttede uden spørgsmål.

Vh
Bjørn

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-06-04 13:21

On Sun, 27 Jun 2004 10:58:38 +0200, "Bjørn Hansen"
<bjhansen@SLETDETTE.email.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har endda været ude for at modtage et tomt cover (til trods
>for det var plasticindpakket osv), men de byttede uden spørgsmål.

Kan kun samtykke Dvdoo er nok danmarks bedste onlineforhandler af film
selvom de har indført porto på forsændelserne.
Da jeg sjældent køber R2DK/UK film så handler jeg ikke så meget mere
hos dem, men når jeg så gør er det for ca 1000,- kr af gangen.
Har købt ca 200+ film hos dem uden problemer, har et par film som
venter efter en 3 uger, men det gør ikke noget, da de ikke var på
lager når jeg bestilte dem, de kommer bare droppende ind af døren, det
ved jeg :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-06-04 14:05

On Sun, 27 Jun 2004 14:20:41 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

Vil lige indskyde at Axel nok er på højde med Dvdoo, men der køber jeg
for det meste importdvd'er

Mvh

MA

///