Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Fra : Jake

Dato : 19-06-04 16:06

Har den været oppe at vende herinde?

Hvad synes folk? Jeg var imponeret... Ham Kaufmann kan sq nogle ting.

/Jake

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-06-04 16:14

Jake wrote:
> Har den været oppe at vende herinde?
>
> Hvad synes folk? Jeg var imponeret... Ham Kaufmann kan sq nogle ting.

Den har lige været oppe og vende i gruppen forleden...

Ja, Kaufmann er dygtig. Jeg var dog ikke så imponeret. Jeg synes at der
var for lidt nye ting og for meget genbrug fra "Being...", og at
fortællingen og historien var for løs. Der blev vævet for lang tid over
visse ting. Og den holdt ikke sit fokus stramt nok.

/David

Fra : Erik

Dato : 22-06-04 19:36

David Rasmussen wrote:

> [...]
> fortællingen og historien var for løs. Der blev vævet for lang tid
> over visse ting. Og den holdt ikke sit fokus stramt nok.

Jeg har det lige omvendt. Jeg synes, at det er første gang, Kaufman får
brugt sin "gimmick" (i mangel af bedre ord) til at få fortalt en menneskelig
og rørende historie. Being John Malkovich og Adaptation husker jeg selv mest
netop for deres gimmick. Hvor meget jeg end holder af den vilde fantasi i
Being, så synes jeg også, at den ender lidt tomt.

/Erik