Terkel i knibe
Fra : yeang

Dato : 19-06-04 02:22

er der nogen der ved hvor man kan hente terkel i knibe

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 19-06-04 02:39

yeang wrote:
> er der nogen der ved hvor man kan hente terkel i knibe

Prøv fona, merlin eller andet sted hvor de sælger film. Om den er udkommet
tvivler jeg på da den stadig går i biffen.

--
Gismo

Fra : zcully

Dato : 19-06-04 11:50

"yeang" <yeang.news@kandu.dk> wrote in message
> er der nogen der ved hvor man kan hente terkel i knibe

> http://www.kandu.dk/

Du kan hente den ned på nethinden ved at gå i bioen

/Zcully

Fra : N/A

Dato : 19-06-04 14:27

Fra : Peter Risager

Dato : 19-06-04 14:27

> Den kan hentes via eDonkey (http://www.edonkey2000.com), men det er
> nok lidt risikabelt at gøre, da APG helt sikkert holder øje med den.

APG tager sig vist primært af musik, men ellers er vi enige, det er HELT
sikkert at NOGEN holder øje med brugen af E-donkey og andre P2P programmer.

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : J

Dato : 20-06-04 09:08

"yeang" <yeang.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan hente terkel i knibe

> http://www.kandu.dk/

Hvis du hentyder til ulovlige piratkopier af film, så er dette *ikke* det
rette forum!

Jonas