Min lille hilsen
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 21:59

Fandt denne gruppe og fik lyst til at skrive her lidt.

Sidste år blev jeg efter 21½ års parforhold med mine døtres mor pludselig
single.
Det slog mig jo naturligt nok noget ud og de første par uger kunne jeg ikke
spise ret meget. Det gjorde at jeg tabte ca 5 kg.

Glædeligvis vendte skuden som lyn fra en klar himmel og jeg begyndte at
blive rigtigt rigtigt glad. Ungerne (som blev hos mig) og jeg fik det bare
bedre og bedre og jeg tog mig selv i mere og mere bare, at have det rigtigt
rigtigt GODT. Jeg var GLAD...!!
Så skete der det dejlige, at jeg sjovt nok fortsatte med at tabe mig. Havde
jo glæde og aktivitet i mit liv og jeg havde efter et par måneder tabt mig
16 kg.
Huheeeej.

Så vendte det desværre hen over sommeren, hvor jeg i næsten 3 måneder døjede
MEGET med smerter i mine ører. Et par omgange mellemørebetændelse og 3-4
penicillinkure hjalp kun kortvarigt - så vendte smerterne tilbage. Efter små
3 måneder fandt en ny ørelæge så ud af, at det var et voldsomt angreb af
svampesporer der gjorde ondt og en uges effektiv behandling løste
problemerne. Smerterne gik væk og jeg fik hørelsen tilbage, som jo næsten
også havde været væk.
Men desværre tappede alle øreproblemerne mig totalt for energi og overskud
og lige indtil for et par uger siden var jeg faldet tilbage til at leve alt
for meget af al den mad jeg ikke har godt af - godt blandet med slik og
chokolade stort set hver dag...!

GISP - pludselig fandt jeg ud af, at det jeg frygtede var rigtigt. Jeg havde
desværre fundet de 16 kg jeg havde tabt mig - og endda fundet 3 kg
ekstra.... GRRRRR...!

MEN NU - her forrige mandag tog jeg mig sammen. Gik på SPIS MINDRE og spis
INGEN slik og chokolade og nu har jeg været igang siden.
TROR der er røget et par kg eller tre. Håber det. Har måtte kassere
badevægten fordi vores ene kat havde fået en UNDERLIG vande med at pisse på
den, så den altid stod og lugtede grimt. Så nu vil jeg i stedet nøjes med at
veje mig ca en gang om ugen oppe hos min søde kæreste. For sådan en fandt
jeg nemlig også igen. HURRA

Nu har jeg besluttet at jeg vil prøve at holde mig på sporet. Jeg har også
besluttet at jeg IKKE vil gå i totalt sølibat, men tillade mig selv en
sjælden gang imellem at spise lidt slik eller en god middag. Er sikker på at
det er ufarligt. MEN kunsten er at lade være med at gøre det dag efter dag
efter dag. Tror på, at når jeg tillader mig selv at spise bare lidt godt
engang imellem, så har jeg ikke det der vilde sus i kroppen med at jeg bare
trææææænger til guf og flædesovs. Jeg MÅ jo godt - bare ikke hele tiden, men
måske en gang om ugen.
SYNES det virker - har i hvertfald ikke spist slik i de små to uger jeg har
været igang.

Synes at jeg er dygtig og er glad for at jeg er gået igang.
Håber jeg kan holde mig på sporet

Det var bare lige det jeg trængte til at klemme ud imellem sidebenene. Håber
og tror da på, at det er OK ))

Hygge
Finn

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 13-08-04 12:01

"Finn Christensen" <finnSNABELKATwebhuset.dk> wrote:

> [...]
> Håber jeg kan holde mig på sporet
>

> Det var bare lige det jeg trængte til at klemme ud imellem sidebenene.

Er gået igang med samme koncept, og det virker jo , jeg har tabt ca 7 kg
over de siste 2 måneder, og der rasler lidt af hverdag.

Ønkser dig tillykke med dit vægttab og alt muligt held fremover

/KM

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 23:01

"Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@stofanet.fjerndk> skrev i en meddelelse
> "Finn Christensen" <finnSNABELKATwebhuset.dk> wrote:
>
> Ønkser dig tillykke med dit vægttab og alt muligt held fremover
>
> /KM

Takker mange gange - også tillykke til dig med succes'en

Finn

Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 07-09-04 14:15

Kære Finn!

Jeg synes det er godt gået af dig - først tabe de 16 for derefter
at tage dem på - for igen at ville af med dem!!

Hvad med en vægtreguleringskur, hvor du kan spise din livret hver
dag? Hvor du også kan bevare din idealvægt efter endt regulering?

Er du interesseret kan du maile til mig eller gå ind på vores
hjemmeside og læse meget mere om produkterne.

Håber du kan bruge noget af dette...

Venlig hilsen

Dorte Malmgren
Livsstilskonsulent