Til jer der tæller kalorier: Har i prøvet ~
Fra : peet_dk

Dato : 11-08-04 18:22

Er begyndt at tælle kalorier, og snakken gik lidt frem og tilbage på
motion-online.dk. Der var en der linkede til denne Excel fil:
http://www.allnatural.dk/visdata.asp?ID=243&M=7

Hvilket IMO ser rigtigt godt ud! Har I andre rodet med dette ark? Erfaringer
i længden?

--
peet_dk was here
http://www.peet.dk

Fra : mus

Dato : 11-08-04 19:24

"peet_dk" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.allnatural.dk/visdata.asp?ID=243&M=7
>
> Hvilket IMO ser rigtigt godt ud! Har I andre rodet med dette ark?

Ja jeg synes det er en alletiders skabelon. Virker og er effektivt

LN