Proteinernes power
Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 08-08-04 15:15

Hej
Vores mad skal indeholde langt flere proteiner end der er i dag. Det
er dygtige ernæringseksperter, der ved meget mere om. Jeg ved hvordan
du ved at ændre en lille smule på dine kostvaner kan fylde dig med
styrkende proteiner og desuden få mere energi og kan også yde mere
sportsmæssigt. Lyder det for godt til at være sandt?

Se selv på www.dobima.dk

Hilsen Dorte

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 08-08-04 20:45

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 08-08-04 20:48

og iøvrigt så FATTER jeg ikke at jer fra Herbalife ikke nævner hvad det
er.....nænæ, hemmeligt indtil et naivt fjols har bidt på krogen,
hjernevasket af en smart sælger!!....og måske flere tusinde kroner
fattigere.....suk

Fra : Kim2000

Dato : 08-08-04 21:42

> Vores mad skal indeholde langt flere proteiner end der er i dag. Det
> er dygtige ernæringseksperter, der ved meget mere om.

Man bør i hvert fald være i stand til at kunne sammensætte sætninger det
danske sprog således at ens sætninger giver mening, hvis man ønsker at blive
taget alvorligt som sælger.....

Jeg ved hvordan
> du ved at ændre en lille smule på dine kostvaner kan fylde dig med

Flot, kender du også reglerne for usernet og reklamer??