Kulhydrat i Asparges?
Fra : Zed

Dato : 06-08-04 23:39

Har søgt lidt på google, men finder ikke svaret.

Er der mange kulhydrater i Asparges? og hvor meget taler vi om?

er nemlig blevet hooked på en god asparges-suppe
- men skal lige holde min atkins-diæt ved lige jo :) selvom det ik er det
store jeg mangler at tabe (3 kilo mere - måske optil 8, men det vurdere jeg
når jeg har tabt de 3 der)

Mvh.
-Kennet - der indtil videre har kastet ca 7 kilo, selvom han har snydt lidt.

Fra : Heidi

Dato : 07-08-04 07:20

Zed wrote:
> Har søgt lidt på google, men finder ikke svaret.
>
> Er der mange kulhydrater i Asparges? og hvor meget taler vi om?

Kig her http://www.foodcomp.dk/fvdb_search.asp
Her kan du enten finde en alfabetisk liste, eller indtaste navn på den
madvare du vil se. Der er MANGE oplysninger!
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Zed

Dato : 07-08-04 15:38

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Kig her http://www.foodcomp.dk/fvdb_search.asp
> Her kan du enten finde en alfabetisk liste, eller indtaste navn på den
> madvare du vil se. Der er MANGE oplysninger!

Tak for linket - vil blive brugt hyppigt :)

Mvh.
-Kennet