Grøn the.
Fra : Alex

Dato : 05-08-04 23:17

Hvad er det der gør grøn the sund.
Og hvad hjælper grøn the på.
Er der forskel på hvad de forskellige sorter af grøn the gavner.

Alex Nielsen

Bliv overvægten kvit. Brug max30 tit.
www.max30.dk

Fra : JH

Dato : 06-08-04 11:14

Alex wrote:
> Hvad er det der gør grøn the sund.
> Og hvad hjælper grøn the på.
> Er der forskel på hvad de forskellige sorter af grøn the gavner.

Prøv at søge på "grøn te" på Google feks,
så får du et hav af sider, som giver dig svar.

Vh JH

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 07-08-04 23:49

JH <spammers@goto.hell> skrev:
gavner.

>Prøv at søge på "grøn te" på Google feks,
>så får du et hav af sider, som giver dig svar.
>
>Vh JH

Desværre !! "Der var engang" Informationssiden om grøn the
på Google er opløst/nedlagt
mvh
Hans

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 10-08-04 09:45

"Alex" <alex@hotmail_com.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er det der gør grøn the sund.

Vil du bare informeres om grøn the generelt eller vil du høre, om det er
slankerelevant? Her i denne gruppe er det jo slankevinklen, der er det
relevante.

Vil man have mere generelt og vidtrækkende svar, er dk.kultur.mad+drikke
mere velegnet.

Det siges, at grøn the øger forbrændingen og derfor forsøger mange
(plattenslagere) at sælge det i pilleform. Men fakta er, så vidt jeg har
kunne læse mig til, at du får samme effekt ud af at drikke kaffe.

> Og hvad hjælper grøn the på.
> Er der forskel på hvad de forskellige sorter af grøn the gavner.

Hvad har du egentligt forsøgt for at tilfredsstille din interesse for emnet?
Det tager sekunder at finde læssevis information om emnet og der er jo ikke
nogen grund til at henvise dig til information, som du allerede har været
igennem.

Mvh. Lisbeth