S: (Trimform Pro. 12 - "Slank dig")
Fra : Andersen

Dato : 05-08-04 09:06

Dette er apperat er næsten ikke brugt og står derfor som om det var nyt
Alt originalt følger selvfølgelig med!

Læs mere om apperatet på firmaets webside:
http://www.trimform.dk/trimform_12.htm

Med Trimform 12 kan du nemt behandle følgende:

Fjernelse af myoser og muskelspændinger
Spotsskader
Lindring af ømme led og muskler
Spændingshovedpine
Behandling af forskellige smertetilstande
Effektiv muskeloptræning efter skader
Træning af lænderyggen
Punktslankning
Fjerner "bilringe" og deller
Reducerer hofte, lår og taljemål
Fjerne cellulite

Man kan byde her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=13032913

Men hvis du ønsker at købe den her&nu så kom med et bud, så kan du
efterfølgende trykke på knappen "Køb varen nu" i QXL

Mvh Andersen

Fra : Pia Nave

Dato : 05-08-04 10:46

Andersen wrote:

> [...]
>

> Men hvis du ønsker at købe den her&nu så kom med et bud, så kan du
> efterfølgende trykke på knappen "Køb varen nu" i QXL

*LOL* Hvis jeg var dig Andersen, så ville jeg hurtigst muligt se at
futte i de dertil indrettede markeds-grupper, inden Politi-mesterinden
får busted dig herinde

--
Mvh. Pia og 4-kløveret